"سید محمد رستگاری"فرماندار مهریزبه مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام فرماندار مهریزبه شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامي می باشد ملت متدین ایران در بهمن 1357 تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم الشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

امسال شاهد نزديكي راهپيمايي يوم الله22بهمن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی به انتخابات 7اسفند هستيم كه شور حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سبب ساز مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات آتی است و انشاء الله با همت مردم در روز 22 بهمن وانتخابات 7 اسفند، ظهور حماسه ای دیگر در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی ملت غیور ایران را شاهد خواهیم بود.

اینجانب فرارسيدن22بهمن را خدمت ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم مومن، متعهد و انقلابي شهرستان مهریز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بی تردیدمردم غیور وسربلندایران در 22 بهمن با حضور  پرشور و  مشارکت یکپارچه و گسترده ،ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس امام و شهدای گرانقدرو با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  حماسه دیگری آفریده وجهان را به شگفتی خواهند آورد.

سرافرازی جاودانه،رشد و شکوفایی بیش از پیش وحفظ انسجام و همبستگی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا