استاندار یزد در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن دعوت عموم مردم استان به حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن، این روز را روز خاطره‌ها، حماسه‌ها و تجلی وحدت مردم ایران اسلامی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
بسمه‌تعالی
روز هجران و شب فرقت يار آخر شد
زدم اين فال و گذشت اختر و كار آخر شد
والفجر وليال عشر
يوم ا... بيست و دوم بهمن روز خاطره‌ها و حماسه‌ها، روز خون و فرياد، روز دلدادگي و شور و عشق و تجلي وحدت و ايمان و هنگامه انفجار نور و اوج شكوفايي اتحاد ملي براي حكومت ا... بر زمين، روزي كه كوي و برزن و خيابان رهگذر حضور سیل‌آسای مردمي بود از جنس خروش و طوفان و صلابت، مردمي كه عاشق امام و پيرو آرمان‌های حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی و ايمانش بودند. روزي كه خون شهيدان برگ و بار داد، بهار پيروزي گل كرد و پنجره‌ها به روي صبح ظفر نفس تازه كردند و آفتاب عزت دميد و عطر استقلال و آزادي مشام وطن را معطر و عبیرآمیز ساخت.
روزي كه طومار عمر ستم‌شاهی در هم پيچيد و به حكومت 2500 ساله سلطنتي پايان داد و جهان استكبار را مبهوت و مأیوس و متحير ساخت.
در اين ايام فرخنده، ياد حضرت امام بنیان‌گذار جمهوري اسلامي را كه كلامش بوي موساي كليم و نفسش دم عيساي مسيح و سخنش رايحه وحي داشت گرامي می‌داریم و به روان تابناك شهيدان گلگون‌کفن كه خون سرخشان بهار سبز شرف را به ارمغان آورد درود بيكران می‌فرستیم.
با تبريك ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي و سالگرد پيروزي ملت ايران بر حكومت مستبد پهلوي خدا را شاكريم كه هرسال در چنين روزي امت قهرمان و مؤمن ايران با حضور حماسه‌ساز خويش وحدت و همدلي و هم‌زبانی و پايبندي به انقلاب و اسلام را به نمايش مي‌گذارند و با آرمان شهيدان ميثاقي تازه می‌بندند.
و بی‌شک امسال نيز مردم دارالعباده يزد همراه با همه شهرها و مناطق در آستانه دو انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز به ميدان می‌آیند و خاطره دشمن‌شکن ديگري را بر اوراق كتاب زرين انقلاب اسلامي مي‌افزايند.
خدا را بر اين توفيقات سپاسگزاريم و در پيشگاه باعظمت او سر به سجده می‌نهیم و براي سربلندي اسلام، نابودي دشمنان، پيروزي مسلمين عالم، طول عمر پربركت رهبر معظم انقلاب اسلامي و دوام توفيقات دولت كريمه تدبير واميد دعا می‌کنیم.
به اميد ديدار در راهپيمايي وحدت‌بخش و عزت‌آفرین 22 بهمن.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا