افشای  راز مرگ قذافی  +تصاویر +18

برخی قتل قذافی را ناشی از خشم زائد الوصف و غیر قابل کنترل دستگیر کنندگان می دانند و برخی دیگر بر این باورند که قتل قذافی، به دست عوامل سرویس های احتمالا فرانسه صورت پذیرفته تا اطلاعات او در دادگاه فاش نشود.

ابتدا تصور این بود که قذافی در لحظه ضرب و جرح اولیه کشته شده باشد، اما از آنجا که همه فیلم ها او را زنده نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی، به جنازه او می رسید، سوالاتی ایجاد کرد، و بالاخره راز مرگ قذافی در آمبولانس فاش شد.

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30311.jpeg

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30309.jpeg
   فیلم هایی که پیش از این منتشر شده، لحظه دستگیری و ضرب و جرح او را نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی تصاویر، جنازه او را نشان داده می شد.


http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30310.jpeg

این همان زمانی بود که رئیس دولت جدید لیبی اعلام کرد، قذافی دستگیر شده و در آمبولانسی، به سمت پایتخت در حرکت است؛ اما ساعتی بعد، اعلام شد قذافی در بدو امر، کشته شده و جنازه او به آمبولانس رسیده است.

بنابر گزارش «دیلی میل» و تصاویری که این نشریه و رویترز، بعدا منتشر کردند، کسی در داخل آمبولانس ابتدا به شانه، سینه و سپس سر قذافی شلیک کرده است.

 

افشای اسراری درباره زنان محافظ قذافی

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30314.jpeg

بسیاری از زنانی که تصور می شد محافظان شخصی قذافی اند در حقیقت بردگان جنسی سرهنگ دیکتاتور بودند.


یک سال پس از مرگ معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی، اسرار مرتبط با زندگی مهیب وی در حال برملا شدن است.


به گزارش سرویس مونیتورینگ پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بسیاری از زنانی که تصور می شد محافظان شخصی قذافی اند در حقیقت بردگان جنسی سرهنگ دیکتاتور بودند.

 



سران اروپایی میزبان معمر قذافی، به خوبی آگاه بودند که شکارچی لیبی، لحظه ای از شکار زنان غفلت نمی کند و در دیدارهایش، از هر گوشه و کناری در جستجوی زنان است.


در سال 2009، وی با حضور در جمع 700 زن کارآفرین ایتالیایی در رم، روایت خود را از آزادی زنان ارائه کرد و گفت: «آزادی زنان اروپایی بر اساس انتخاب آزاد آنها نبوده، بلکه از روی اجبار بوده است.»


البته سخنان وی که میهمان برلوسکنی، نخست وزیر پیشین ایتالیا بود، با واکنش حضار رو به رو شد. یک سال پس از آن، وی در سفر دیگری در ایتالیا، در نشستی خبری شرکت کرد که در آن، 200 زن حضور داشتند.


پس از آغاز ناآرامی ها در لیبی، به تدریج سکوت ها شکسته و زن بارگی معمر قذافی افشا شد.


چهره یک زن لیبیایی، هنوز از خاطره بسیاری محو نشده است. او در ماه مارس سال 2011  با حضور در هتل محل اقامت خبرنگاران خارجی خود را قربانی تجاوز سربازان قذافی معرفی کرد.


چند ماه پس از کشته شدن قذافی، زنان لیبیایی در خیابان ها تظاهرات کردند و حمایت دولت جدید را از افرادی خواستار شدند که مورد تعرض دژخیمان قذافی قرار گرفته بودند.


در گذشته نیز در این کشور، از سلاح تجاوز به عنوان سلاحی جنگی استفاده می شده است.


قذافی پس از چهل سال دیکتاتوری در حالی که از هیچ خشونتی دریغ نکرده بود، در اکتبر 2011، به دست شورشیان کشته شد. هر چند طعمه های دقیق قذافی دقیقا مشخص نیستند، اما افراد زیادی از وحشت، هنوز لب به سخن نگشوده اند و شاید هرگز صحبت نکنند.

 


به دادگاه لاهه نمی رود؛

اعدام سیف الاسلام قذافی هفدهم فوریه

 

همزمان با جشن های دومین سالگرد انقلاب لیبی سیف الاسلام پسر معمر قذافی و عبدالله سنوسی رئیس سرویس اطلاعاتی سابق رژیم قذافی اعدام می شوند.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30316.jpeg

یک روزنامه نگار مستقل لیبی به نقل از منابع مطلع در این کشور اعلام کرد: سیف الاسلام پسر معمر قذافی و عبدالله سنوسی رئیس سرویس اطلاعاتی سابق رژیم قذافی در دادگاهی نظامی که به طور پنهانی برای آنها برگزار شده است به مجازات اعدام محکوم شدند.

به گزارش گروه ترجمه شبکه خبر به نقل از پایگاه خبری المختصر، اسعد امبیه ایوقیله روزنامه نگار و نویسنده لیبیایی در این باره گفت:‌ دادگاه نظامی به سرعت به پرونده اتهامی آنان رسیدگی کرد و خواستار اجرای حکم اعدام برای سیف الاسلام در بنغازی و  اجرای حکم اعدام برای عبدالله سنوسی رئیس سرویس اطلاعاتی رژیم سابق در طرابلس شده است.

بنابر این گزارش، وی زمان اجرای حکم این دو رکن نظام سابق لیبی را بر اساس رای دادگاه نظامی،  روز هفده فوریه مصادف با جشن های دومین سالگرد انقلاب لیبی عنوان کرد و گفت:‌ وکلای عبدالله سنوسی نیز هشدار داده اند اگر او به دادگاه بین المللی تحویل داده نشود به طور حتم در لیبی اعدام می شود.

این خبر پس از آن منتشر می شود که مدتی قبل یکی از مسئولان عالی دادستانی کل لیبی به خبرنگاران گفت: محاکمه سیف الاسلام و سنوسی ماه فوریه آغاز می شود.

دیوان کیفری بین المللی پیش از این از مقامات لیبی خواسته بود تا این دو نفر را به مسئولان دادگاه در لاهه تحویل دهند.

 

کنگره لیبی کشته شدن فرزند سرهنگ را تائید کرد


سخنگوی رسمی کنگره ملی لیبی شامگاه شنبه خبر کشته شدن خمیس قذافی فرزند معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی را تایید کرد.


سخنگوی رسمی کنگره ملی لیبی شامگاه شنبه خبر کشته شدن خمیس قذافی فرزند معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی را تایید کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عمر حمیدان سخنگوی رسمی کنگره ملی لیبی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاحرار لیبی گفت: خمیس قذافی در درگیری های مسلحانه شهر بنی ولید کشته شده است.  
منابعی در انقلابیون شهر مصراته پیش از این اعلام کرده بودند؛ گروهانی از این انقلابیون خمیس قذافی فرزند کوچک معمر قذافی را در شهر بنی ولید در جنوب شرقی طرابلس بازداشت کرده و وی را به مصراته در غرب لیبی منتقل کرده اند.  


این منابع افزودند:«گروهانی وابسته به انقلابیون مصراته پس از دریافت اطلاعاتی درباره حضور خمیس قذافی در بنی ولید وی را در این شهر بازداشت کردند.»  
تلویزیون دولتی لیبی نیز پیش از این به نقل از منابعی نظامی در داخل بنی ولید اعلام کرده بود: خمیس بازداشت شده است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرده بود.  
تلویزیون «الحره» لیبی نیز به نقل از منابعی اعلام کرد:«خمیس به همراه دو افسر بلندپایه نظام سابق به نام میلاد الفقهی و مفتاح کعبیه بازداشت شدند.»

 

تسلیحات قذافی در دستان تروریست ها

 

انتشار برخی اخبار درباره قاچاق بخشی از تسلیحات ارتش لیبی به خارج از این کشور نگرانی و خشم روسیه را سبب شده است .

"آلکساندر لوکاشویچ" سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ، جلوگیری از انتشار تسلیحات از لیبی به کشورهای دیگر را خواستار شد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، لوکاشویچ در کنفرانس مطبوعاتی گفت : دولت لیبی باید تدابیر لازم برای توقف انتشار تسلیحات از این کشور به سایر کشورهای منطقه اتخاذ کنند .
وی با استناد به اطلاعات کارشناسان بین المللی مبنی بر استفاده از سلاح های لیبی در کشورهای دیگر اشاره کرد و اظهار داشت : بخشی از تسلیحات ارتش لیبی از انبارها به سرقت رفته و به خارج از این کشور قاچاق و دروهله اول در کشورهای بحرانی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا استفاده می شوند .
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت : به عنوان مثال شواهد انکارناپذیر در دست است که حاکی از بکارگیری سلاح های لیبی توسط عناصرتروریستی در کشور مالی می باشد .
وی با بیان این که بطور مرتب اطلاعاتی در باره قاچاق سلاح از لیبی به دست می رسد اضافه کرد: روسیه به عنوان عضو کمیته تحریم شورای امنیت سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات کامل در باره موارد قاچاق سلاح از لیبی می باشد .
وی افزود: مسئولیت اصلی انتشار غیرقانونی تسلیحات از لیبی به کشورهای منطقه بر عهده دولت این کشور می باشد که باید تدابیر برای کنترل شدید بر انبارهای سلاح این کشور اتخاذ کند تا سلاح های این کشور به دست گروه های تروریستی نیفتد .
لوکاشویچ گفت : جامعه جهانی برای کمک به لیبی در این زمینه آمادگی دارد .

 

الجزایر دختر قذافی را اخراج کرد

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30315.jpeg

دولت الجزایر، عایشه قذافی، دختر معمر قذافی دیکتاتور مقتول لیبی را به خاطر رفتار خشن و روشن کردن آتش در منزل از این کشور اخراج کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، لیبی علیه عایشه که پس از سرنگونی پدرش در سال 2011 و هلاکت همسرش در جریان حمله هوایی ناتو به الجزایر گریخت، حکم بازداشت صادر کرده است.
 

دیلی تلگراف نوشت: الجزایر خاندان قذافی را به عنوان مهمان ریاست جمهوری مورد استقبال قرار داد، اما سفیر الجزایر در لیبی، ماه گذشته اعلام کرد که بیوه قذافی و سه فرزندش از جمله عایشه از مدت ها قبل کشور را ترک کرده اند.
 

این روزنامه به نقل از یک منبع دولتی الجزایر افزود: دختر قذافی با نگهبانان منزلی که در آن سکونت دارد، با خشونت رفتار کرده و حتی به علت  بسیاری از مشکلاتش، دولت الجزایر را مورد سرزنش قرار داد.

شنیده ها حاکیست، وی به میزبانش احترام نگذاشته و حتی قاب عکس عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری الجزایر را شکست تا جایی که از کشور اخراج و راهی امان پایتخت اردن شد.  

در جنگ میان انقلابیون لیبیایی و دولت قذافی، خانواده هشت نفره وی به زور کامل از هم پاشید، سه تن از پسران وی کشته، یک تن بازداشت و سه نفر دیگر نیز از این کشور به همراه خواهرشان فرار کردند.

عایشه، همسر عبدالله سنوسی رئیس سازمان اطلاعات رژیم قذافی بود که  پس از فرار به موریتانی دستگیر و به این کشور عودت داده شد و اکنون روند محاکمه خود را پشت سر می گذارد.

 

تلاش ناکام عوامل رژیم قذافی برای کودتا


اعضای این گروه پس از آنکه به یک مرکز پلیس در محله «النخیل» شهر سبها حمله می کنند، با ماموران پلیس درگیر می شوند که در جریان این درگیری، دست کم ۱۷ نفر از آنان بازداشت و بقیه موفق به فرار می شوند.

 
مقامات لیبی شماری از افسران سابق از لشکر منحل شده ۳۲ وابسته به رژیم «معمر قذافی» را به اتهام تلاش برای انجام کودتای نظامی در «سبها» بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، از «الموجز»؛ منابع امنیتی در مناطق جنوبی لیبی روز شنبه (13 آوریل) اعلام کردند، گردان «الحق»، از گردان‌های ارتش ملی لیبی در شهر سبها موفق به شناسایی و بازداشت یک گروه متشکل از افسران و نظامیان وابسته به لشکر 32 زرهی شد که درصدد برنامه ریزی برای کودتا در کشور بودند.

اعضای این گروه پس از آنکه به یک مرکز پلیس در محله «النخیل» شهر سبها حمله می کنند، با ماموران پلیس درگیر می شوند که در جریان این درگیری، دست کم 17 نفر از آنان بازداشت و بقیه موفق به فرار می شوند.

این منابع افزودند، در بازرسی از خانه های این گروه که اعضای آن با لباس نظامی ظاهر می شدند، سلاح هایی با رنگ سبز و با لوگوی نظام سابق کشف شده و همه بازداشت شدگان در تحقیقات اولیه اعتراف کردند وابسته به گروهی هستند که تلاش می کرد بار دیگر رژیم سابق را به قدرت بازگرداند. یکی از بازداشت شدگان از ساکنان «طرابلس»، پایتخت لیبی است که در رژیم سابق از عناصر دستگاه امنیت خارجی بود.

اعضای این گروه همچنین اعتراف کردند که می خواستند این کودتا را برای بازگرداندن رژیم سابق با تسلط بر شهر سبها اجرایی کنند.

 

افشای روابط پنهانی سارکوزی قذافی

 

مقامات قضایی فرانسه ، تحقیق درباره فساد مالی سارکوزی مبنی بر دریافت پول از دیکتاتور سابق لیبی را آغاز کردند . در ماه مارس نیز سارکوزی با اتهام سوء استفاده از لیلیان بتانکورت ثروتمندترین زن فرانسه روبرو شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی دفتر دادیاران فرانسه گفت تحقیق درباره اتهام فساد ، اعمال نفوذ ، قاچاق، اختلاس ، سوء استفاده از بودجه عمومی و پولشویی علیه سارکوزی رئیس جمهور پیشین فرانسه  آغاز شده است.

این دفتر اعلام کرد، در پی اعلام اتهام از سوی زیاد تقی الدین تاجر فرانسه لبنانی الاصل در دسامبر 2012، علیه سارکوزی ، تحقیق در این زمینه آغاز شده است. تقی الدین بارها مدعی شده است مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد رئیس جمهور پیشین فرانسه، از سوی لیبیایی ها تامین مالی شده بود. این تحقیق می تواند به دومین دور از اتهام های فساد مالی علیه سارکوزی منجر شود که مربوط به تامین هزینه های تبلیغات انتخاباتی وی در سال 2007 است.

سارکوزی در سال 2007 در پاریس با معمر قذافی دیدار کرد اما ارتکاب هر خطایی را انکار کرده است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30313.jpeg

سارکوزی افزون بر دو اتهام فساد مالی با اتهام های دیگری همچون به کار گماشتن همپالگی های خود ، انعقاد قرارداد در ازای نظر سنجی هایی به سود خود، تحقیق غیر قانونی پلیس درباره روزنامه نگاران و مظنون به دریافت رشوه در قرارد فروش سلاح به پاکستان روبرو است.

چنانچه سارکوزی در پرونده بتانکورت ، متهم شناخته شود، احتمالا سه سال زندان، 375 هزار یورو جریمه و 5 سال محرومیت از مناصب دولتی در انتظار او خواهد بود. این شرایط وی را از تلاش مجدد برای راه یابی به کاخ ریاست جمهوری در سال 2017 نیز باز خواهد داشت

سارکوزی دستگیر شد

 

طبق قانونی که به تازگی در فرانسه به تصویب رسیده‌ است، افرادی که بیش از یک میلیارد یورو سرمایه داشته باشند‌، باید ۷۵ درصد آن را مالیات دهند و سارکوزی نیز با سرمایه هنگفت خود مشمول چنین قانونی است.

 

پلیس فرانسه برای تحقیقات بیشتر درباره   اتهام فساد مالی نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری سابق فرانسه  و همسرش را به اتهام فرار از پرداخت 750 میلیون پوند مالیات  بازداشت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس تحقیقات اولیه سارکوزی قصد رفتن به لندن برای سرمایه گذاری یک میلیارد پوندی برای تاسیس یک شرکت اقتصادی داشت.

طبق قانونی که به تازگی در فرانسه به تصویب رسیده‌، اشخاصی که بالای یک میلیارد یورو سرمایه داشته باشند‌، باید 75 درصد سرمایه خود را مالیات بدهند و سارکوزی نیز با سرمایه هنگفت خود مشمول چنین قانونی می‌شود.

اکنون سارکوزی برجسته‌ ترین چهره فرانسوی است که از هنگام وضع  این قانون قصد فرار مالیاتی از کشورش  را داشته است.

پیش تر ژرار دوپاردیو، بازیگر مشهور فرانسوی برای فرار مالیاتی به روسیه پناهنده شده بود.

اولاند، ۶ ماهه منفورترین رئیس جمهور شد


بر اساس نتایج نظرسنجی موسسه TNS Sofres، اولاند نخستین رئیس جمهور فرانسه است که میزان محبوبیت او در ششمین ماه از دوران ریاست جمهوری اش، به این میزان کاهش می یابد

بر اساس جدیدترین نظرسنجی ها، میزان محبوبیت رئیس جمهور فرانسه به شدت کاهش یافته است.


به گزارش مونیتورینگ پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد، در حالی که فقط شش ماه از آغاز دوران ریاست جمهوری فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، می گذرد، میزان محبوبیت وی، بی سابقه کاهش یافته و به سی و شش درصد رسیده است.


بر اساس نتایج تازه ترین نظرسنجی موسسه تی ان اس سوفرس(TNS Sofres)، که در نشریه فیگارو به چاپ رسید، فرانسوا اولاند، نخستین رئیس جمهور فرانسه است که میزان محبوبیت او در ششمین ماه از دوران ریاست جمهوری اش، به سی و شش درصد کاهش یافته است.
 

به این ترتیب، فرانسوا اولاند با توجه به کاهش شدید محبوبیتش به 36 درصد در شش ماه، به عنوان منفورترین رئیس جمهور فرانسه معرفی شد.


علت اصلی افزایش نارضایتی از رئیس جمهور فرانسه، عملکرد ضعیف سیاسی و ناکارآمدی سیاست های دولت او عنوان می شود.


شهروندان فرانسوی با نادرست و بی نتیجه خواندن سیاست های اولاند، از عملکرد او انتقاد می کنند. همچنین مخالفان اولاند، او و دولتش را به آشفتگی، بی تحرکی و بی تجربگی متهم می کنند.


این در حالی است که، میزان محبوبیت ژان مارک آرو، نخست وزیر فرانسه، نیز در کاهشی بی سابقه سی و چهار درصد اعلام شد.


با وجود وعده های انتخاباتی رئیس جمهور فرانسه درباره کاهش کسری بودجه، بهبود اوضاع اقتصادی و نجات اروپا از بحران مالی، شهروندان این کشور با ریاضت اقتصادی، افزایش بیکاری، افزایش مالیات و خطر رکود اقتصادی مواجه اند.


فرانسوا اولاند ماه می گذشته در رقابتی شدید و تنگاتنگ با نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور پیشین فرانسه، به عنوان نخستین رئیس جمهور سوسیالیست این کشور در هفده سال گذشته انتخاب شد.

 

سارکوزی پس از ۱۲ ساعت بازجویی

 

نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه پس از ۱۲ ساعت بازجویی، بدون پاسخ به خبرنگاران، دادگاه را ترک کرد.

نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، دیروز (پنجشنبه، 2 آذر 1391، 22 نوامبر 2012)، پس از 12 ساعت بازجویی، بدون پاسخ به خبرنگاران، دادگاه را ترک کرد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30312.jpeg

به گزارش پایگه اطلاع رسانی شبکه خبر، وی برای پاسخ دادن به اتهام سوء استفاده از سرمایه لیلیان بتانکور، ثروتمندترین زن فرانسه، در دادگاه شهر بوردو حاضر شد.

 

وی متهم است در سال 2007 برای تامین هزینه رقابت های انتخاباتی خود، به صورت غیر قانونی از ثروتمندترین زن فرانسه (صاحب کمپانی محصولات بهداشتی اورآل) کمک گرفت و اکنون نیز پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری در ماه مه و با از دست دادن مصونیت قضایی، تحت پیگرد سیستم قضایی قرار گرفته است

ماجرای یکی از برده‌های جنسی قذافی

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30317.jpeg

شرح اتفاقات رخ داده برای یکی از زنانی که برده جنسی معمر قذافی بوده‌ ابعاد جدیدی درباره روش زندگی ترسناک و عجیب این دیکتاتور سابق لیبی برملا کرد.

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روزنامه دیلی میل، یکی از این برده‌های جنسی "ثریا" نام دارد. وی در ماه آوریل 2004 هنگامی که تنها 15 سال داشت از سوی قذافی انتخاب شد تا یکی از بردگان جنسی حرمسرای وی باشد.

یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نام آنیک کوجیان، کتابی به نام "حرمسرای قذافی: داستان زنی جوان و سوء استفاده از قدرت در لیبی" نوشته که قرار است ماه سپتامبر سال جاری به انتشار درآید.این روزنامه‌نگار فرانسوی با ثریا که سال‌ها برده جنسی معمر قذافی بوده مصاحبه کرده است.

ثریا تنها 15 سال داشت که قذافی وی را در مدرسه‌اش ملاقات کرده و به عنوان برده جنسی انتخاب می‌کند. در آن زمان ثریا به عنوان دختری که قرار بود دسته گلی را به قذافی تقدیم کند انتخاب شده بود.

وی اظهار داشت: شما نمی‌توانستید هیجان من را تصور کنید. من از نزدیک قذافی را می‌دیدم. صورت او از زمانی که من به دنیا آمده بودم برایم آشنا بود.

زمانی که اولین بار قذافی ثریا را می‌بیند تنها با دست به سر وی می‌کشد اما این کار چندان بی‌معنی نبود. این نشانه‌ای بود مبنی بر اینکه این دختر 15 ساله به عنوان برده جنسی قذافی انتخاب شده است. روز بعد سه تن از اعضای گارد زنان قذافی به خانه مادر ثریا می‌آیند و می‌گویند قذافی می‌خواهد دختر شما را ببیند. مادر وی با این درخواست با اکراه موافقت می‌کند چرا که می‌دانست چاره دیگری ندارد. پس از آن وی سوار بر خودرو شده و به چادری که قذافی در آن حضور داشت برده می‌شود.

پس از آن ثریا تا زمان نابودی معمر قذافی به عنوان برده جنسی به اسارت در می‌آید.

هدیه ۵۰۰ هزار یورویی قذافی به ...

 
دانلود

در بازرسی از خانه وزیر کشور دولت نیکولا سارکوزی سند واریز ۵۰۰ میلیون دلار به حساب این وزیر، از لیبی برای استفاده وی در انتخابات این کشور کشف شد.





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا