یزدفردا "فردا صبح  رییس جمهوری اسلامی ایران وارد یزد خواهد شد /یزدفردا تنها  از رسانه های منتشر کننده سفر انتخاباتی دکتر حسن رووحانی به یزد بود /خاطره آن روزها را با امروز گره زدن بدنیست!!!

آن روزها در زمان سفر دکتر روحانی به یزد خیلی از سیاستمدران باور نداشتند که حسن روحانی پیروز انتخابات است و استقبال آن روزها بدون تشریفات بود و خیلی ها گریزان !!!!

آنها یی که آمده بودند را در خاطره ایران ماندگار کردیم

دیدنش خالی از لطف نیست!!! 

 

 

اختصاصی یزدفردا -سفر کانديداهای انتخابات رياست جمهوری به یزد

:سفر دکتر حسن روحانی به یزد (3)- برنامه های سفر یک روزه روحانی به استان یزد


علمدار قائم مقام ستاد حجت الاسلام روحانی در یزدگفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری طی سفری یک روزه در یزد حضور یافته است.




اعظم السادات میرجلیلی == خبرنگار یزد فردا: ==حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش با پروازعمومی 9 صبح امروز سه شنبه وارد یزد شد و مورد استقبال جمعی از اقشار مختلف قرار گرفت.

 محمد رضا علمدار قائم مقام ستاد حجت الاسلام روحانی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با یزد فردا گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری طی سفری یک روزه در یزد حضور یافته است. .

محمد رضا علمدار افزود: حجت الاسلام روحانی ابتدا در گلزار شهدای یزد حضور می یابد و پس از آن به دیدار امام جمعه یزد می رود و حضور در بیت سومین شهید محراب ،دیدار با صنعت گران،دیدار با نخبگان و.... از دیگر برنامه های سفر یک روز رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان یزد است.

 وی ادامه داد: حضور در دانشگاه آزاد و پاسخگویی سوالات دانشجویان این دانشگاه (ساعت 10 صبح) ، همزمان با نماز مغرب و عشاء نیز سخنرانی در مسجد حظیره یزد در جمع مردم از دیگبر برنامه های سفر حجت الاسلام روحانی به یزد است.

 

اختصاصی یزدفردا -سفر کانديداهای انتخابات رياست جمهوری به یزد

گزارش تصویری :سفر دکتر حسن روحانی به یزد (4)- روحاني در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد یزد: انتخابات بايد مهر باطل بر خرافات بزند


دكتر حسن روحاني ، دقايقي پيش به دعوت انجمن اسلامي دانشگاه ازاد اسلامي يزد و در جمع دانشجويان اين دانشگاه ، گفت : انتخابات رقابتي و حداكثري به مفهوم گسترش عقلانيت و بلوغ سياسي در جامعه توام با نفي خشونت است و بايد مهر باطل بر خرافات بزند ..

03 اردیبهشت 1392 - 13:02                          تعداد بازدید: 19111                          کد خبر : 68079

اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا===نامزد احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، گفت: انتخابات باعث تقويت انسجام سياسي و اجتماعي مي شود و بايد مهر باطل بر خرافات بزند .

حجت الاسلام  والمسلمين دكتر حسن روحاني ، دقايقي پيش  به دعوت  انجمن اسلامي دانشگاه ازاد اسلامي يزد  و در جمع دانشجويان اين دانشگاه ، افزود: انتخابات  رقابتي و حداكثري به مفهوم گسترش عقلانيت و بلوغ سياسي در جامعه توام با نفي خشونت است.

وي ادامه داد: انتخابات  بايد  گفتمان  غلط گذشته را اصلاح كند  و برنامه ريزي براي آينده داشته باشد و و بايد براي رفع كاستي ها و تقويت توانمنديها نيروهاي كشور بكار گيري شوند و انتخابات به معناي اميدواري به اصلاح مديريت است.

 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک  مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:در انتخابات بايد عدالت،اخلاق سياسي ،رقابت سالم و نشاط برقرار باشد تا مردم نيز با بررسي  در اين رويداد عظيم سياسي كشور حضور يابند.

حجت الاسلام روحاني افزود: انتخابات ملي،سراسري،شكوهمند و رقابتي و حداكثري از نقاط مثبت  عملكرد يك كشور است .

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تصميمات  كلان كشور توسط مقام معظم رهبري گرفته مي شود و مجمع تشحيص مصلحت نظام نيز به عنوان يكي از بازوهاي مشورتي رهبر انقلاب انجام وظيفه مي نمايد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک  مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:تمام فعاليت هاي اجرايي  كشور بر عهده دولت  و قانون گذاري نيز بر عهده مجلس لذا بايد دولت در برابر مردم و عملكرد دستگاهها پاسخگو باشد و با حضور آحاد مردم در انتخابات قطعا دولت قوي و توانمند شكل خواهد گرفت. 

در پايان اين مراسم دانشجويان سئوالات خود را مطرح نمودند و از طرف حجت الاسلام حسن روحاني پاسخ داده شد.

 

 

سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا