فرماندار يزد با صدور پيامي به مناسبت روز جهاني كارگر و هفته گراميداشت مقام شامخ معلم، اين مناسبت ها را به كارگران زحمت كش و فرهنگيان متعهد و خدوم تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیتها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 بی شک معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت اند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: « معلمی شغل انبیاست».

اينجانب بار ديگر با تبريك روز جهاني كارگر و هفته گراميدشت مقام شامخ معلم، اميدوارم كه با لطف خداوند متعال و همت همه معلمان و كارگران عزيز در سالي كه از سوي مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" ناميده شده است، شاهد تلاش هر چه بيشتر اين دو قشر زحمتكش و متعهد در راستاي تحقق این امر  باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا