بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُل رَّبِّ اَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ اَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا
سورة مبارکة اسراء، آیة شریفة 80
حال که پس از یک دوره تلاش چند ماهه ، به پایان این رقابت دوستانه رسیدیم؛ بر خود لازم می‌دانم از تمام تلاش‌های مخلصانة همه عزیزان در عرصة انتخابات، که قطعا در جهت اهداف عالیة نظام و اسلام عزیز می‌باشد، و همراهی و همدلی مردم شریف پنج شهرستان کمال تشکر را داشته و قدردانی نمایم.
جناب آقای صباغیان عزیز، فرهنگی فرهیخته
حال که مورد تایید هزاران شهروند در این حوزة محروم قرار گرفته‌اید، تقارن این تایید بزرگ را با هفتة معلم و روز کارگر به فال نیک گرفته و از آنجا که شما فرهنگی دلسوخته نمایندة کارگران زحمتکش نیز هستید، علاوه بر روز معلم و کارگر، این موفقیت بزرگ را نیز به حضرتعالی تبریک گفته و امیدوارم همچون گذشته خود را در محضر الهی و منظر قضاوت مردم ببینید و مصداق آیة شریفة فوق برای ورود و خروج در هر امری با صداقت و استعانت از درگاه الهی گام بردارید.
همچنین از سایر رقبا به ویژه آزادة سرافراز، جناب آقای دکتر بابایی، تشکر کرده و آرزوی موفقیت ایشان را در سنگر خدمت به میهن دارم. اگر در این دورة رقابت، کوچکترین آزردگی خاطر برای سایر رقبای رفیق و هواداران فهیمشان از طرف اینجانب و یا اعضای ستاد ایجاد شده باشد، از همگی صمیمانه عذرخواهی نموده و طلب بخشش می‌نمایم. از آنجا که رمز پیشرفت در هر منطقه یکدلی و تشریک مساعی است، از تمام عزیزان خواهشمندم با کنار گذاشتن سلیقه‌های انتخاباتی، حول محور وحدت در کنار نمایندة منتخب قرار گیریم تا زمینه برای کوشش و بهبود شرایط فراهم گردد.
همچنین آرزوی توفیقات روزافزون در پناه حضرت حق و سایة توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت برای نمایندة منتخب نموده، امیدوارم همواره، سربلند و پیروز باشید.
در پایان از زحمات چهارسالة دوست عزیزم حضرت حجه الاسلام والمسلمین، جناب آقای دکتر دخیل عباس زارعزاده، کمال سپاسگزاری را دارم.
ومن الله توفیق
غلامرضا کارگریان مروستی
1395/2/11

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا