مدير عامل شركت توزيع برق يزد : شهرستان بافق با توجه به بستر مناسب و زير ساخت هاي صنعت برق از جايگاه ويژه اي در منطقه و كشور برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، با حضور فرماندار شهرستان بافق، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان يزد، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مراسم تكريم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این آئین با تسليت سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع) و اشاره به خدمات ارزشمند مديريت توزیع برق شهرستان، بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید نمود و افزود: مدیرانی که با تمام تلاش و صادقانه در جهت خدمت به مردم فعالیت می کنند باید به نحو شایسته تکریم شوند.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه با اشاره به استعدادهای بالقوه شهرستان بافق بر تعامل و همراهی مردم و مسئولین در ارتقاء و توسعه جایگاه شهرستان تأکید نمود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اينكه شهرستان بافق به لحاظ سرمايه گذاري مناسب در صنعت برق مستعد توسعه صنعتي است ، تصريح كرد: شهرستان بافق به لحاظ موقعيت مناسبت در حوزه توزيع برق و فراهم بودن زير ساخت و بستر مناسب از جايگاه ويژه اي در منطقه برخوردار است.

محمدرضا صحتي افزود :در بافق منابع متعددي از جمله پست ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت نخلستان و خطوط انتقال برق 400 ،دارا بودن 1100كيلومتر شبكه فشار متوسط و 630كيلومتر شبكه فشار ضعيف نقش مهمي درتامين انرژي برق منطقه و كشور دارد.

وي تأمین برق مطمئن و پايدار براي مشتريان از طريق توسعه و بهره‌برداري بهينه از تأسیسات شبكه برق را در راستاي رضايتمندي ذينفعان برشمرد و خاطر نشان كرد : در شهرستان بافق سه پست فوق توزيع شامل پست مباركه ، فولاد و كوشك و يك شبكه 20 كيلولت وجود دارد كه كاملا توسعه پيدا كرده و به بهره برداري رسيده است.

در ادامه رئيس توزيع برق شهرستان بافق به گوشه اي از عملكرد دو ساله خود اشاره كرد و گفت : در سال 94 بيش از 80 ميليارد ريال از منابع داخلي صرف توسعه زير ساخت و شبكه هاي داخلي از جمله روشنايي معابر ، اصلاح شبكه و نصب ترانس شده است.

سيدناصر ميرفخرالدين در ارتباط با تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار گفت: 130 کیلومتر شبکه با اعتبار 22 میلیارد ریال در شهرستان بافق اجرا شده است.

به گفته ميرفخرالدين ، نصب اولين ترانس بدون حريم در بافق ، كسب رتبه نخست بافق در جذب بودجه اي دربين شهرستان هاي استان ، مقاوم سازي تيرهاي فرسوده ، برق دار نمودن پروژه مسكن مهر ، اجراي 9 كيلومتر شبكه فشار ضعيف و نصب 19 دستگاه ترانس در سطح شهرستان از جمله فعاليتها و اقدامات مديريت توزيع برق شهرستان بافق طي دو سال مي باشد.

در پایان این مراسم از خدمات سيد ناصر ميرفخرالدين تجلیل و "محمدرضا عسكري فر" به عنوان سرپرست جديد مديريت توزيع برق شهرستان بافق معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا