یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رئيس پليس فتا آذرباييجان شرقي از دستگيري عامل ايجاد مزاحمت در فضاي مجازي در شهرستان اروميه خبر داد. 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "كوره بلاغي" گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فرد يا افراد ناشناسي در يكي از شبكه هاي اجتماعي اقدام به انتشار تصاوير و درج مطالب توهين آميز عليه او و خدشه دار نمودن وجهه اجتماعي اش كرده اند موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت. 
 وي افزود: با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي توسط تيم كارشناسي متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در مخفيگاهش دستگير شد. 
 اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي معترف و انگيزه خود از اين عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصي از فرد شاكي عنوان كرد تصريح کرد: نامبرده جهت سير مراحل قانوني پرونده تحويل مراجع قضايي شد. 
 وي ادامه داد: شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه ابزاري مفيد و خطرناك مي باشند كه حضور ناآگاهانه و بدون رعايت اصول ايمني كاربران در اين فضا، آسيب هاي فراواني به دنبال خواهد داشت.
رئيس پليس فتا استان آذربايجان غربي در پايان به شهروندان توصيه کرد: از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کرده و در صورتي‌كه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد مي کند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و مكالمه را ادامه ندهند.و همچنين به افرادي كه در فضاي مجازي وشبكه هاي اجتماعي اقدام به مزاحمت عليه شهروندان مي نمايند، هشدار داده مي شود طبق قانون جرايم رايانه اي با آنها برخورد خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا