یزدفردا:رییس پلیس فتا استان البرز از دستگیری زن میانسالی که پس از شکست در یک سناریوی عشقی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مرد مورد علاقه اش در فضای مجازی کرده بود خبر داد .

 

سرهنگ یزدان نیکنام در تشریح این خبر گفت: مرد جوانی با در دست داشتن شکواییه ای از دادسرای ناحیه یک کرج به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشت عکس های خصوصی و خانوادگی اش در شبکه اجتماعی منتشر شده و آبروی چندین و چند ساله وی در معرض خطر است.

سرهنگ نیکنام افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارشناسان این پلیس با استفاده از شیوه های نوین کشف وقوع جرم با رصد سایت های مجازی به رد پای زن میانسالی رسیدند که اقدام به انتشار عکس های خصوصی شاکی کرده بود.

رییس پلیس فتا البرز تصریح کرد: با شناسایی عامل انتشار عکس های خصوصی، ماموران این پلیس در یک فرصت مناسب و با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر و برای روشن شدن انگیزه زن میانسال در خصوص انتشار تصاویر ، به پلیس فتا البرز منتقل شد.

متهم دستگیر شده در بازجویی ماموران اعتراف کرد که 4 سال پیش در یک مهمانی با شاکی آشنا شدم در این مدت ارتباط خوبی با هم داشتیم و بارها از او خواستگاری کردم ولی شاکی هر بار به بهانه های واهی از این اقدام سر باز می زد.

متهم ادامه گفت : من که دیگر صبرم به سرآمده بود احساس می کردم برای او بازیچه ای بیش نیستم تا اینکه برای آخرین بار از او خواستم تا جوابم را بدهد و به ارتباط 4ساله امان رتگ قانونی دهد ولی این بار برنامه طور دیگری رقم خورد و با مشاجره ای که بین ما پیش آمد ، به من جواب منفی داد و من که در این مدت به انتقام فکر می کردم با انتشارعکس های خانوادگی وی در شبکه اجتماعی آب سردی بر قلب شکسته ام ریختم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا