شهردار زارچ از افتتاح نخستین پارک بانوان زارچ خبر داد.


به گزارشروابط عمومی شهرداری زارچ؛ محمد رضا حفیظی شهردار زارچ با اشاره بهاحداثنخستین پارک و فضای سبز مخصوص بانوان در شهر زارچ گفت : در راستای جوابگویی به نیازها و درخواست های شهروندان و به ویژه قشر زنان مبنی بر ایجاد فضایی تفریحی ، احداث این مجموعه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

حفیظی اضافه کرد : پارک بانوان زارچ یکی از فضاهای تفریحی و ورزشی است که توسط شهرداری زارچ در مدت زمان یک سال مختص بانوان ساخته شده‌است .

وی گفت :شهرداری زارچ برای احداث این فضا، زمینی به مساحت 2400متر مربع را اختصاص داده‌است که درنظر داشته با اختصاص فضایی آزاد برای زنان و ارائه امکانات ورزشی متنوع برای آنها بخشهایی از فضاهای تفریحی شهر زارچ را فقط برای استفاده بانوان ساماندهی و آماده سازی نماید.

شهردار زارچ  ادامه داد: در این مجموعه امکاناتی از قبیل امکانات ورزشی ، تفریحی و رفاهی از جمله آبنما، ست‌های ورزشی و بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق و... در نظر گرفته شده است.

محمد رضا حفیظی در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در افتتاح این پارک که در روز چهارشنبه  ساعت 21با حضور مسئولین برگزار می شود شرکت کنند.

شایان ذکراست این مراسم همراه با نور افشانی و سرگرمی در محل پارک بانوان واقع در بلوار شهید صدوقی (ره) پانصد متر بعد از شهرداری برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا