رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار، ضمن بازدید از عملیات عمرانی در پارک مهرآوران، از شهردار به علت کف ساری مناسب، نهال کاری و ایجاد ست های  ورزشی در پارک قدردانی کردند.

در حال حاضر افزايش نشاط شهري  و بالا بردن سرانه فضاي سبز از طريق احداث و تكميل پاركها و فضاي سبز سطح شهر،  یکی از دستور کار های مهم شورای اسلامی شهر یزد مي باشد.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این بازدید با اشاره به اینکه در راستای توجه به فضای سبز شهری ، مصوبات و پيگيري هاي بسيار خوبي در شورای اسلامی شهر یزد صورت گرفته است گفت : از جمله اين مصوبات و پيگيري ها تكميل پارك مهرآوران است که امید است به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان عزیز یزدی قرار بگیرد.

گفتنی است که عمليات اجرايي احداث پارك مهرآوران در سال 1382 به مساحت حدود 17 هكتار آغاز و تاكنون اقدامات بسيار خوبي انجام شده است و در حال حاضر مراحل تكميلي و پاياني آن مكان در حال انجام مي باشد.

در اين پارك از گونه های گیاهی چون اکالیپتوس، سرو، کاج و نارون استفاده شده است و آب آن از مخزن بتنی 120 مترمکعبی که از چاه میدان اطلسی تغذیه می گردد، تامين شده و روش آبیاری آن با سیستم آبیاری قطره ای انجام مي شود.

همچنین اعضا در پایان این بازدید، با ساکنین  کوچه سی و چهارم بلوار شهیدعابدی دیدار کردند و مشکلات این اهالی را مبنی بر زمین رها شده در این مکان و تبدیل آن به پارکینگ درون محله  بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با پیگیری های مهندس کشفی مدیر منطقه یک شهرداری این مشکل برطرف شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا