سرپرست فرمانداري يزد در ديدار رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان با وي گفت: برای دستيابي به اهداف در شرایط کنونی جامعه نیاز داریم که از روش‌های جدید تبلیغی استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان و جمعي از كاركنان اين اداره با سرپرست فرمانداري يزد ديدار كردند.

" مصطفي سالاري " در اين ديدار با گراميداشت سالروز تشكيل نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی در اول تيرماه سال 1360 به دستور امام خميني (ره) اظهار داشت: وظيفه اصلي اين نهاد پرداختن به امر تبليغات ديني، هدايت هاي نيروهاي مؤمن تشکل های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام كه در سیر تکاملی خود، در چهاردهم فروردین ماه 1368، به فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

سرپرست فرمانداري يزد افزود: بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران با تشكيل اين نهاد نيز به دنبال اشاعه فرهنگ اسلام ناب و صدور آرمان ها و ارزشها انقلاب در سراسر جهان بوده اند.

وي با اشاره به وجود ابزارهاي و روش هاي تبليغي متنوع گفت: تبلیغ و انتقال ارزشها و مفاهیم اسلامی وظیفه سنگینی است كه بايد با تغییرات ايجاد شده، برای انتقال مفاهیم و ارزشها ضرورت دارد تا ابتدا به شناخت کاملی از جامعه و نيازهاي روز نسل جوان دست پیدا نماییم.

" سالاري " در ادامه با تأكيد بر مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگي تصريح كرد: موضوع تهاجم فرهنگي از سالهاي بسيار دور مطرح با روشهاي جديد تر ادامه خواهد داشت و ضرورت برنامه ريزي براي مقابله با آن دو چندان شده است.

سرپرست فرمانداري يزد با بيان اينكه مشاركت مردم يزد در زمينه هاي مختلف سابقه ديرينه اي دارد خاطرنشان كرد: سازمان تبليغات اسلامي مي تواند با برنامه ريزي اقدامات هيأت هاي مذهبي كه به عنوان سازمان هاي مردم نهاد از دير باز تا كنون مطرح بوده اند را به سمت واگذاري امور مردم به خود آنها و رفع مسائل و مشكلات فرهنگي جامعه سوق دهد.

" سالاري " در پايان از آمادگي فرمانداري يزد در كمك به پيشبرد اهداف سازمان تبليغات اسلامي خبر داد و افزود: اميدواريم در آينده اي نزديك با تعامل بين بخشي كه ميان دستگاه هاي اجرايي برقرار مي شود بخشي از مشكلات اداره تبليغات اسلامي شهرستان نيز مرتفع گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا