به مناسبت فرارسيدن هفته ي صرفه جويي در مصرف آب(يكم تا هفتم تيرماه) ، شركت آبفا با همكاري استانداري ، براي اولين بار در استان پويش تبليغاتي مصرف بهينه آب را در بين ادرات يزد راه اندازي كرد

به مناسبت فرارسيدن هفته ي صرفه جويي در مصرف آب(يكم تا هفتم تيرماه) ، شركت آبفا با همكاري استانداري ، براي اولين بار در استان پويش تبليغاتي مصرف بهينه آب را در بين ادرات يزد راه اندازي كرد .

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد گفت : با توجه به وضعيت خشكسالي در استان و اهميت صرفه جويي به ويژه در فصل تابستان ، طرحي با موضوع مديريت مصرف طراحي و از طريق استانداري به ادارات و سازمان ها ارسال تا با چاپ طرح مذكور به صورت پوستر و بنر آن را در محل ورودي سازمان خود نصب كنند .

شرعياتي اظهارداشت : هدف از اين پويش تبليغاتي مشاركت همگاني نهادها ، ادارات و دستگاه هاي اجرايي سطح استان در راستاي اطلاع رساني به شهروندان در خصوص ضرورت صرفه جويي در مصرف آب مي باشد .

وي خاطرنشان كرد : خوشبختانه اكثر ادارات استان ما را در اجراي اين طرح ياري نمودند كه اين نشان دهنده توجه مسئولين به وضعيت بحران موجود و توجه به اين امر مهم مي باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا