فرماندار بافق در پيامي هفته قوه قضائيه و ياد و خاطر شهداي والامقام فاجعه هفتم تير بويژه شهيد بهشتي را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، متن پيام سيد مهدي طلائي مقدم بدين شرح مي باشد:

بنام خداوند بخشنده مهربان

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام حزب جمهوری اسلامی.

هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه آیت اله دكتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش در حزب جمهوری اسلامی (۱۳۶۰ ه.ش) به دست منافقان کور دل یادآور همبستگی ، تلاش و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل انواع نقشه های بدخواهان نظام مردمی و اسلامی ایران است .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام ، سالروز تشكيل قوه قضائیه را به تمامی همکاران عزیز در قوه قضائیه تبریک عرض نموده و آرزومندم در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل نامگذاری شده ، همکاری و همراهی بیش از پیش این عزیزان به ویژه در جهت استقرار قانون که همواره شرط ثبات نظم و امنیت در جامعه می باشد ، طلیعه امیدی دیگر را تداعی بخشد.

در پایان از زحمات،تلاشها و خدمات عزیزان قوه قضاییه به ویژه دادگستری و دادستانی شهرستان و همکاران اداره ثبت اسناد و املاک بافق کمال تشکر را دارم از خداوند متعال و موفقیت و توفيقات روزافزون در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزومندم.

 

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا