یزدفردا"سرلشکر رضایی با بیان اینکه رکود کنونی حاصل کارشکنی داخلی، تحریم بیرونی و بی‌عرضگی مدعیان غرب‌زده است، گفت: چرا نیروهای انقلاب وارد اقتصاد کشور نشده و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی رهبری اجرایی نشده؟ از دولت‌ها گله‌مندیم، باید همانند دفاع و اقتدار، در اقتصاد و فرهنگ هم شکوفا شویم.
سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دیروز در همایش سیاسی سپاه امام حسن مجتبی‌(ع) استان البرز با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب کجا وارد اقتصاد کشور شده‌اند؟ از ابتدای انقلاب دولت‌ها تحت تأثیر دیگران، اقتصاد را به نیروهای انقلاب نداده‌اند، گفت: مقاومت منفی‌ای که حالا نیز موجب رکود شده، حاصل کارشکنی داخلی و تحریم بیرونی و بی‌عرضگی مدعیان ترقی و غرب‌زده است. چرا چشم‌انداز و سیاست‌های کلی رهبری اجرایی نشده؟ اگر اینها اجرا می‌شد، پیشرفت اقتصاد ما ده برابر می‌شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر سیاستهای نظام و رهبری اجرایی نشود، بیکاری و تبعیض می‌ماند، گفت: در جایی که نمی‌گذارند رهبری و نیروهای انقلاب وارد شود، نقایص و ضعف‌ها زیاد است. ما از دولت‌ها گله‌مند هستیم، باید روزی برسد که همانند دفاع و اقتدار، در اقتصاد و فرهنگ هم شکوفا شویم. 
وی با بیان اینکه عدالت یکی از  ارزش‌های جمهوری اسلامی در داخل است، گفت: اگر حقوق‌های چند ده میلیونی داده شود اما عده‌ای محتاج نان شب باشند، ازعدالت به دور است. مبارزه با ظلم و فقر و فساد نیز از ارزش‌های ماست که همه این‌ها با ولایت فقیه حفظ می‌شود. از سوریه و یمن تا در داخل کشور، پاسداران انقلاب هستند که از ارزش‌ها دفاع و از دستاوردهای انقلاب در مقابل انحرافات ایستادگی می‌کنند.
وی با بیان اینکه ما اکنون با منفورترین دشمنان بشر می‌جنگیم، گفت: با آمریکایی روبرویی هستیم که دروغ می‌گوید و پشتیبان عربستان و رژیم کودک‌کش اسرائیل است. در اردوگاه‌های سوریه، بسیاری از کودکان بدون پدر و مادر آواره‌اند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا