با اعلام خبر تشییع و تدفین دو لاله گمنام در ندوشن از حدود یک هفته قبل؛ تلاش های مردم و مسئولان منطقه برای فراهم کردن زمینه حضور این شهیدان آغاز شد.


در حال حاضر زمینه لازم برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در ندوشن و همچنین تپه "  نورالشهدا " به عنوان محل تدفین پیکر های پاک این عزیزان  آماده است.
عطر شهیدان در کوچه پس کوچه های این شهر  پیچیده و خاطرات دوران جبهه و جنگ در اذهان همه زنده است و مردم ولایتمدار  این دیار منتظرند تا روز به یاد ماندنی و غرور آفرین را در تاریخ  خود ثبت کنند و برای میزبانی لاله های گمنام و دو شهید جبهه های جنوب لحظه شماری می کنند
زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، چشم انتظار قدوم مبارک این شهیدان بی نام و نشان هستند تا مهمان نوازیشان را  به سر حد اعلا برسانند.
مردم ندوشن بی صبرانه منتظرند تا پیکر های پاک این شهیدان را در آغوش بگیرند و با آنها وداع و تجدید میثاق کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) ندوشن با قدردانی از تلاش های انجام شده برای استقبال از دو  شهید گمنام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها  پیکر پاک این عزیزان صبح روز جمعه هشتم مردادماه وارد این شهر خواهد شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت.
سید رضا موسوی ندوشن از برگزاری نماز جمعه این هفته ندوشن با حضور  شهدای گمنام خبر داد و افزود : همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)  مردم ندوشن در محل مسجد الغدیر  با این شهیدان وداع خواهند کرد.
به گفته وی سپس مردم شهیدپرور این خطه می توانند با حضور در محل حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع  دو شهید گمنام را  زیارت کنند.
موسوی گفت: مراسم تشییع و تدفین دو لاله گمنام روز شنبه ۹ مردادماه همزمان سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد و  در تپه نور الشهداء این شهر آرام خواهند گرفت .
وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ندوشن دعوت کرد با حضور گسترده در مراسم معنوی تشییع و تدفین این شهدا  شرکت کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا