محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صبح امروز از ستاد برگزاری هشتمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه تکریت 11 بازدید کرد.

وی همچنین در نشستی با اعضای کمیته‌های برگزاری این همایش در جریان روند برگزاری همایش سراسری آزادگان اردوگاه تکریت 11 قرار گرفت.

طالبی در این نشست ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان و قدردانی از اعضای کمیته برای برگزاری این همایش بزرگ، گزارش‌های ارائه شده را حاکی از انسجام تیم برگزار کننده این مراسم دانست.

وی از میزبانی استان یزد از برگزاری چنین همایشی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: با برنامه‌های خوبی که در این همایش تدارک دیده شده، امیدواریم خاطره خوبی برای آزادگان عزیزمان بر جا بماند.

طالبی بیان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی که می‌تواند نمونه‌ای برای کارهای بزرگتر در استان باشد و زمینه‌ای برای برگزاری برنامه‌های دیگر در عرصه‌های مختلف باشد، ابراز خرسندی کرد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی‌های ایثارگران در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ادامه داد: اگر روحیه ایثار و شهادت این جمع توانست جنگ هشت ساله را اداره کند، همین روحیه نیز امروز می‌تواند خدمات بزرگی به جامعه و کشور ارائه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: یزد میزبانی شایسته‌ای از آزادگان سرافراز در قالب این همایش ملی داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا