با تلاش اکیپ نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان یزد 5 تن فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف از مراکز عرضه فراورده های خام دامی جمع آوری و معدوم شد. کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان یزد با اعلام این خبر گفت: طی بازدید بازرسان این شهرستان 5 تن فرآورده خام دامی که از نظر بهداشتی غیر قابل مصرف بودند از مراکز عرضه سطح شهرستان جمع آوری شد و معدوم گردید.

با تلاش اکیپ نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان یزد 5 تن فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف از مراکز عرضه فراورده های خام دامی جمع آوری و معدوم شد.کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان یزد با اعلام این خبر گفت: طی بازدید بازرسان این شهرستان 5 تن فرآورده خام دامی که از نظر بهداشتی غیر قابل مصرف بودند از مراکز عرضه سطح شهرستان جمع آوری شد و معدوم گردید.

سید جلال میرشمسی گفت: در خصوص سلامت مردم با کوچکترین تخلفات نیز برخورد صورت می گیرد تا زمینه برای فعالیت سودجویان فراهم نگردد.

وی همچنین افزود: پرونده متخلفین جهت بررسی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ارسال شده است.
میرشمسی گفت: شهرستان یزد در حال حاضر بیش از 600 واحد عرضه فرآورده های خام دامی دارد که بازرسان این شبکه به صورت دوره ای به تمامی این واحدها سرکشی نموده و فعالیت آنها را زیر نظر دارند.

کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان یزد در پایان از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه ی تولید ، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی در شهرستان یزد جهت رسیدگی از طریق شماره تلفن 36287961 مراتب را به کارشناسان دامپزشکی اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا