برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان یزد بدون اطلاع رسانه ها!!!!!

یزدفردا :آنگونه که روابط عمومی همیشه یکطرفه بهزیستی استان اعلام نموده است:
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان یزد با حضور مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان و جمعی از مدیران استانی صبح روز سه شنبه برگزار شد.


براساس همان گزارش ، در این مراسم مشاور عالی رئیس بهزیستی استان یزد به نمایندگی از سوی دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور ، دکتر جلیل عفتی را به سمت مدیرکل بهزیستی استان یزد معرفی کرد و از زحمات دکتر محمدحسین رحیمی نسب تقدیر و تشکر نمود.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان یزد صبح امروز  با حضور مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان و جمعی از مدیران استانی صبح روز سه شنبه برگزار شد.

در این مراسم  مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور طی سخنانی گفت: خدمت در بهزیستی و رسیدگی به وضعیت نیازمندان یک توفیق الهی است که باید قدر آن را دانست.

حجت الاسلام  سید مهدی سید محمدی  با بیان اینکه بهزیستی از مهمترین سازمان های کمک رسان به نیازمندان است، اظهار داشت: سازمان بهزیستی در بخش های مختلف در طول سال نسبت به ارائه خدمات فعالیت دارد .

این مسئول خاطر نشان کرد: کار و خدمت در بهزیستی را باید عمل بسیار ارزشمندی دانست که اثرات مثبتی به همراه دارد .

سید محمدی گفت: طی سال های گذشته در سازمان بهزیستی در تمامی استان ها کارهای خوبی برای مردم و مخاطبان و افراد زیر پوشش صورت گرفته است .

به گفته وی باید قدر لحظات خدمتگزاری در سازمان بهزیستی را دانست و از آن برای کار و تلاش بیشتر و تلاش مضاعف بهره گرفت .

مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: خدمت باید صادقانه و با نیت خیر صورت گیرد که قطعا اجر و مزد والایی به همراه دارد.

سید محمدی اظهار داشت: در بهزیستی یزد طی سال های گذشته کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و بدون شک با مسئولیت جدید، این کارها تداوم بیشتر نیز خواهد داشت.


گفتنی است؛ دکتر جلیل عفتی پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی سال 67 در رشته پزشکی عمومی وارد دانشگاه شهید صدوقی یزد شد. وی پس از فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه در سال 74 به عنوان کارشناس پیشگیری و توانبخشی در سازمان بهزیستی استان یزد استخدام شد و بعد از گذشت حدود 4 ماه به عنوان معاون پیشگیری و فرهنگی بهزیستی انتخاب شد.
وی هفتم بهمن ماه سال 1380 به مدت 4 سال و 5 ماه به عنوان مدیرکل بهزیستی استان یزد انتخاب شد پس از آن به عنوان مدیرکل بودجه و تشکیلات بهزیستی کشور راهی تهران شد و در این مدت  قدم های خوبی در زمینه اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی برداشت.
وی که دارای 17 سال سابقه کار تخصصی و مدیریتی در بهزیستی استان و کشور است؛  پیش از این در بخش ژنتیک بهزیستی یزد مشغول به خدمت بود.

 

 تودیع دکتر رحیمی نسب توسط روابط عمومی بهزیستی بدون دعوت از رسانه ها و با سه عکس انتخابی که  در ادامه می بینید انجام شد که به نظر می رسد پس چندین سال حضور در بهزیستی استان کم لطفی است هرچند که طی شش سال گذشته 10 خبر از بهزیستی.........................البته امیدواریم با حضور دکتر عفتی بیشتر از پیش اطلاع رسانی توسط رسانه ها مورد توجه قرار گیرد و به هنگام رفتنشان دوستان مهربان تر باشند!!!!

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا