فرماندار بافق : دانش آموزان به عنوان سفيران علم و دانش نقش بسزايي در هدايت خانواده ها جهت مشاركت و ثبت نام اينترنتي سرشماري نفوس و مسكن دارند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جديد زنگ ايثار و مقاومت با حضور فرماندار بافق ، نماينده وزارت آموزش و پرورش و مسئولان محلي در هنرستان دخترانه هدف شهرستان بافق نواخته شد.

فرماندار بافق در اين آيين با تبريك فرارسيدن بهار تعليم وتربيت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های رزمندگانی است که عزت و اقتدار را برای این کشور به ارمغان آوردند.

سيدمهدي طلائي مقدم با اشاره به حمله رژيم بعث عراق به كشور ايران با توجه به حمايت ساير ابرقدرتهاي جهاني و ناكام ماندن عراق به واسطه مقاومت و جانفشاني رزمندگان ، تصريح كرد : بي شك تداوم اين مقاومت ها در حال حاضر و همدلي و همزباني دولت و ملت با مقام معظم رهبري درشرايط فعلي نيز باعث شده عليرغم وجود ناامني و بي ثباتي منطقه و در اطراف مرزهاي جمهوري اسلامي ، كشور عزيزمان ايران از گزند گروههاي ترويستي و تكفيري به ويژه داعش محفوظ مانده و بماند و كوچكترين خدشه اي به صلابت و بالندگي ايران عزيز وارد نگردد .

وي همچنين ضمن تبريك بهار تعليم و تربيت به دانش آموزان و قشر فرهنگي شهرستان بافق ،کسب رتبه اول کنکور سراسری برای بیست و سومين سال متمادی در کشور توسط دانش آموزان استان یزد را نتيجه تحقق برنامه های نظام آموزشی و پرورش در استان خواند و اظهار داشت : دانش آموزان ، اولیاء و معلمین با سعی و تلاش بیش از پیش خود در تداوم این روند نقش موثری داشته و بافق را به جایگاه واقعی خود در استان و کشور رسانیده تا همگان بدانند هوش و زکاوت دانش آموزان بافق، سخت کوش و تلاش معلمین دارلشجاعه و همت و وقت گزاری اولیاء زبان زد خاص و عام است.

طلائي مقدم در ادامه با اشاره به رويداد ملي سرشماري در سال جاري گفت : در سال 95 شاهد دو رويداد بزرگ و ملي هستيم ، سرشماري و ديگري انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر كه هر دو طرح توسط مردم انتخاب و انجام مي گيرد كه مردم نقش بسزايي در سرنوشت كشور و نظام دارد.

مدير اجرايي ستاد سرشماري شهرستان بافق با تاكيد بر اينكه دانش آموزان به عنوان سفيران علم و دانش مي توانند نقش عمده و بسزايي در اطلاع رساني و هدايت خانواده ها در طرح سرشماري داشته باشند افزود : دانش آموزان مي توانند در مرحله اول سرشماري با اطلاع رساني در خانواده ، محله و بستگان كمك كنند تا آحاد مختلف مردم در اين مرحله بصورت اينترنتي ثبت نام نموده و آمار و اطلاعات دقيق را در اختيار برنامه ريزان كشور قرار دهند.

در پايان اين آئين زنگ ايثار و مقاومت توسط نماينده وزارت آموزش و پرورش به صدا درآمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا