رشوه يک ميليون و 100 هزار ريالي متهم صورتجلسه شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد از صحت عمل و رد رشوه يک ميليون و 100 هزار ريالي مامور وظيفه شناس شهرستان "ابرکوه" خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "محمداعتمادي نسب " گفت: روز گذشته يکي از ماموران وظيفه شناس يگان امداد شهرستان ابرکوه، هنگام گشت زني در خيابان "شهيد صدوقي"، متوجه حضور يکي از اتباع بيگانه در سطح شهر مي شود.

وي ادامه داد: مامور پليس اقدام به بررسي مدارک هويتي وي کرده که متوجه مي شود اين فرد از اتباع بيگانه غيرمجاز مي باشد و به همين منظور، نسبت به دستگيري وي اقدام مي کند.

اعتمادي نسب افزود: متهم براي رهايي از دست قانون، اقدام به پرداخت يک ميليون و 100 هزار ريال وجه نقد به عنوان رشوه به مامور پليس کرده که مامور وظيفه شناس گشت يگان امداد ابرکوه، وجه پيشنهاد شده را صورتجلسه و متهم را به اداره پليس منتقل مي کند.

سرهنگ اعتمادي نسب يادآور شد: متهم با دو پرونده پرداخت رشوه و تردد غيرمجاز جهت سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

 در يزد؛

نجات شاهين هاي ميلياردي از چنگال شکارچيان محيط زيست

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامي شهرستان "اشکذر" - استان يزد- از دستگيري سه شکارچي متخلف محيط زيست و کشف چهار بهله "شاهين دليجه" به ارزش دو ميليارد ريال خبر داد.

 

سرهنگ "حسين ثقفي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامي بخش "خضرآباد" اين شهرستان متوجه حضور سه تن از شکارچيان متخلف و غير مجاز محيط زيست شدند و به همين منظور بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي و بکارگيري گشت هاي محسوس و نامحسوس، محل اختفاي متهمان را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه سه تن از شکارچيان متخلف محيط زيست و قاچاقچيان پرنده را دستگير کردند.

ثقفي ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه اين متهمان، 17 قطعه فاخته، يک جفت کبوتر، يک قطعه بلبل خرما و چهار بهله شاهين دليجه کشف و تحويل اداره محيط زيست شد.

سرهنگ ثقفي، ارزش پرنده هاي کشف شده به ويژه شاهين هاي دليجه را دو ميليارد ريال بيان کرد و ادامه داد: متهمان دستگير شده قصد انتقال و فروش اين پرندگان شکار شده را در شهر هاي جنوبي کشور داشتند که با تلاش ماموران پاسگاه خضرآباد و همکاري خوب شهروندان، دستگير و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر در پايان با بيان اينکه جريمه سنگيني از سوي مقامات قضايي در انتظار اين قاچاقچيان پرنده نيز است، تصريح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه ضمن تماس با تلفن 110، پليس را در راستاي حفظ پرندگان نادر و جلوگيري از قاچاق سرمايه هاي محيط زيست، ياري کنند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا