نشست توسعه همکاری های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار گردید .

نشست توسعه همکاری های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار گردید .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: در راستای افزایش تعاملات میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و دانشگاه فنی و حرفه ای نشستی با حضور"سعید پرویزی" سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل،"آرش پژمان"رئیس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و آقای"یاوری" مدیرگروه عمران دانشگاه فنی و حرفه ای در محل اداره کل برگزار گردید .

گفتنی است : پرویزی هدف از برگزاری این نشست را افزایش تعاملات و همکاری های بیشتر بین دو مجموعه آموزشی عنوان نمودکه می تواند زمینه ساز افزایش مهارت دانشجویان گردد تا این دسته از جوانان پس از شرکت در دوره های مهارتی، با اندوختن دانش توام با عمل ، آمادگی لازم جهت اشتغال بکار مولد و پایدار در هنگام فارغ التحصیلی را کسب نمایند .

سرپرست معاونت آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل با بیان اینکه در صدد هستیم تا تعداد زیادی از دانشجویان استان را تحت پوشش آموزش های مهارتی درآوریم، گفت:استقبال و نیاز دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به کسب مهارت در رشته های مختلف از یک طرف و نیاز بازار کار و خدمات به نیروهای جوان و مستعد و تحصیلکرده از سوی دیگر ، وظایف مارا نسبت به فراهم نمودن بستری مناسب برای این عزیزان دو چندان نموده است .

وی تاکید کرد: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، آماده ارائه دوره های آموزش مهارتی درمراکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت و جوار دانشگاهی و آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد درسطح استان به دانشجویان در راستای افزایش توانمندسازی آنان می باشد .

در این راستامقرر شد تفاهمنامه ای با هدف: نیاز سنجی آموزشی ، مهارت افزایی، افزایش امکان اشتغال متناسب با نیازهای بازار کار، ، تدوین و بازنگری استاندارهای آموزشی، همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی و ... منعقدگردد و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای بتوانند به صورت ویژه از دوره های کارآموزی وکارگاهی مراکز آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان بهره مند شده و درصورت لزوم دوره های اختصاصی مهارتی نیز به صورت مشترک برگزار شود .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا