فرماندار شهرستان نمونه گردشگری تفت انتصاب فاطمه دانش یزدی به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، فرماندار شهرستان تفت که با همراهی مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان و بخشدار تفت در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد حضور یافته بود، انتصاب شایسته فاطمه دانش یزدی را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد عنوان کرد: ارتباط تنگاتنگ فرمانداری شهرستان تفت با اداره کل میراث فرهنگی استان موجب پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان خواهد بود و امید است با توجه به ظرفیت بالقوه شهرستان و حضور گردشگران و با تعامل هرچه بیشتر شاهد معرفی هرچه بیشتر این شهرستان به گردشگران باشیم.

فاطمه دانش یزدی افزود: راه اندازی بوم گردی ها و واحدهای اقامتی جهت رفاه حال گردشگران، معرفی پتانسیل های گردشگری طبیعی، فرهنگی و مذهبی شهرستان و همچنین صنایع دستی شاخص تفت از جمله اهداف پیش روی این اداره کل می باشد.

گفتنی است: شهرستان تفت یکی از چهارده شهر نمونه گردشگری کشور است که سالیانه پذیرای گردشگران بی شماری از سراسر دنیا می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا