یزدفردا "سید حسین اسعدی ، معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به همراه مسئول حراست و تعدادی از کارشناسان اداره کل روز دوشنبه 04/03/88 از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان خاتم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم ، بازدید از خانه هنرمندان هرات ، نمایشگاه عکس راهیان نور ، نمایشگاه آثار هنرمندان شهرستان خاتم و همچنین زمین اهدایی یکی از خیرین محلی جهت ساخت و ساز مجتمع فرهنگی و هنری از مواردی بازدید معاون اداری مالی و همراهان بود.

در این دیدار از طرف اسعدی 1000 جلد کتاب به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و 300 جلد کتاب به کتابخانه ولیعصر (عج) و امام علی (ع) ترکان و هرابرجان اختصاص یافت.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جایگاه ممتاز روابط عمومی در ادارات اشاره و خاطر نشان کرد : روابط عمومی به عنوان بازوی توانای مدیر در پیشبرد اهداف سازمانی این اداره دارای نقش غیر قابل انکار است.

 اسعدی همچنین از تلاش مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خاتم در زمینه انعکاس فعالیت های فرهنگی و هنری این شهرستان و تعامل و ارتباط مطلوب و مناسب با رسانه ها تشکر نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا