فرماندار شهرستان تفت با حضور در نشست شورای آموزش و پرورش نیر از خدمات و تلاشهای اعضای این شورا در کمک به توسعه عرصه های آموزشی و پرورشی نیر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این نشست با اشاره به تقدس و شرافت بالای شغل معلمی گفت:  معلمی یکی از عزیزترین و باشرافت ترین مشاغل است که با امور مقدس علم آموزی در ارتباط است و آینده سازان میهن عزیز اسلامی را برای آینده کشور مهیا و تجهیز می نماید.

فرماندار تفت با اشاره به نقش شورای آموزش و پرورش در سیاست گذاری درست و دقیق فضای آموزشی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش می تواند بهترین پشتیبان و هماهنگ کننده در عرصه های آموزشی باشد و با اعمال سیاستهای سنجیده آموزشی، مسیر اعتلای آموزش و پرورش را فراهم آورند.

وی با اشاره به این که شوراي آموزش ‌و ‌پرورش يكي از اركان مهم مشاركت و نظارت مردم در امر مديريت و برنامه‌ريزي در خصوص مسائل حساس تعليم و تربيت است افزود: نگاه به این شورا باید نگاه جامع باشد و همه مدیران باید خود را در قبال تحقق برنامه های آموزش و پرورش به سهم خود احساس مسئولیت کنند و ایفای نقش  کنند.

زارع با اشاره به نقش مهم جلب نظر خیرین برای مشارکت در توسعه آموزش و پرورش در کشور گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش می توانند با تبیین درست اهمیت توجه به عرصه های آموزشی، زمینه مشارکت بیشتر خیرین را در این عرصه الهی و مقدس جلب نمایند و زمینه ساز تسریع در توسعه آموزش و پرورش منطقه باشند.

در این نشست جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش نیر به بیان دیدگاهها و مشکلات عرصه های آموزشی منطقه پرداختند و خواستار مشارکت بیشتر برای حل این مسائل شدند.

فرماندار تفت در ادامه این نشست با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاشهای اعضای شورای آموزش و پرورش نیر قدردانی کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا