یزدفردا :خبرها حکایت از انتخاب نهایی  مدیرکل جدید بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد دارد .

این خبرها حاکی از آن است که انتخاب مشروط شیخ عباس زارع به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان قطعی است و منوط به استعفاء وی از نمایندگی شورای اسلامی شهریزد است که تا کنون محقق نشده است .

حجت الاسلام عباس زارع که در دور چهارم شورای اسلامی شهر یزد رای اعتماد مردم را برای حضور در شورای شهر یزد کسب کرده است بر سردوراهی قرار گرفته است که آیا با پذیرش پست مدیرکلی بنیاد شهید که سالها در آن شاغل است از ادامه حضور در شورای اسلامی شهر یزد استعفاء دهد  و یا با رد این پست به عنوان کارشناس در بنیاد شهید شاغل باشد و حضور در شورای اسلامی شهر را ادامه دهد  !

 قطعا زارع با آگاهی کامل از هردو انتخاب یکی را انتخاب خواهد کرد و انتخاب وی بستگی به تجربه کوتاه مدت خود در شورای شهر و درازمدت در بنیاد شهید دارد که در کدام محل بهتر می تواند به مردم خدمت کند و آینده ای که دورنمای آن را در ذهن  خود ترسیم کرده تامین خواهد کرد .

قطعا شیخ عباس زارع زمان زیادی برای اعلام تصمیم خود ندارد و باید هرچه زودتر تکلیف کار را با توجه به بیماری سرهنگ فرهنگ دوست فرمانده سابق دفاع مقدس و مدیرکل فعلی بنیاد شهید روشن نماید و از بین دو سمت یکی را انتخاب نماید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا