تيم صنعت آب و برق استان يزد در پنجمین دوره مسابقات شنای خواهران وزارت نیرو مقام سوم در مرحله ي انفرادي و تيمي - امدادي را كسب كرد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد :  این سری از مسابقات با حضور نه شرکت شامل : شركت آب و برق خوزستان ، آب و فاضلاب تهران ، شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، شرکت برق مازندران ، شرکت مدیریت منابع آب ایران ، استان هرمزگان ، شرکت برق منطقه ای زنجان ، استان البرز ، شرکت های برق کرمان و هم چنین سه  تیم از صنعت آب و برق استان یزد برگزار گرديد .

اين دوره از مسابقات در سه مرحله ي انفرادي ، تيمي و تيمي - امدادي ، در دو رشته ي کرال سینه و قورباغه و در 6 رده ي سني زير سي سال تا بالاي 50 سال برگزار شد .

در مرحله ي انفرادي فروغ حاجی محمدی از شرکت آبفای شهری در رده سنی 49-45 سال در رشته کرال سینه حائز مقام سوم شد .

در جمع امتیازات تیمی به ترتیب تیم های سازمان آب وبرق خوزستان ، آب و فاضلاب تهران و شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، مقام های اول تا سوم را بدست آوردند .

هم چنین در این سری از مسابقات برای اولین بار درشنای خواهران ،  مسابقات 25*4 آزاد تيمي - امدادي برگزار که به ترتیب تیم های سازمان آب و برق خوزستان ، آب و فاضلاب استان تهران و تیم الف صنعت آب و برق استان یزد حائز رتبه های اول تا سوم شدند .

در تيم صنعت آب و برق استان يزد خانم ها اردويي ، ياوري و حاجي محمدي از شركت آبفاي شهري و الهه آبشوري از توزيع برق حضور داشتند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا