مدیرکل آموزش و پرورش : شما مسیر موفقیت را آغاز کرده اید و استان یزد چشم انتظار تداوم موفقیت های درخشان شماست .



به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد جمعی از دانش آموزان برتر المپیادی و خانواده های آنان با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدارکردند.
دراین دیدار که مدیران مدارسی که دانش آموز مدال آور المپیاد داشته اند ، مسئولان باشگاه دانش پژوهان جوان یزد ، مدیران آموزش و پرورش نواحی دوگانه یزد و میبد ، معاون آموزش متوسطه و مشاوران مدیرکل نیز حضور داشتند ابتدا اولیای دانش آموزان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای موفقیت دانش آموزان المپیادی ارائه کردند و  زمینه ای که نیاز به حمایت بیشتر دانش آموزان را برشمردند .
سپس مدیران مدارس محل تحصیل دانش آموزان المپیادی ، مدیر باشگاه جوان و رئیس اداره اموزش و پرورش استعداهای درخشان و دانش پژوهان جوان نیز با برشمردن تلاش های دانش آموزان ، اولیا  و معلمان ، گزارشی از برنامه های خود را برای حمایت از دانش آموزان المپیادی را ارائه کردند .
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با ارئه گزارشی از سابقه و روند برگزاری المپیاد های علمی دانش آموزی ، وضعیت و جایگاه استان یزد دراین المپیاد را تشریح کرد و گفت : امسال دانش آموزان یزدی11 مدال رنگانگ المپیاد علمی را کسب کردند.
درادامه دانش آموزان المپیادی به درددل صمیمی با مدیرکل آموزش و پرورش پرداختند و  با مرور وضعیت دانش آموزان استان در المپیاد امسال ، مدیرکل آموزش و پرورش را درجریان  مسائل ، مشکلات ، پیشرفت ها و ...قراردادند.
درپایان این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد سخت کوشی دانش آموزان استان را ستود و با برشمردن علل موفقیت دانش آموزان یزدی گفت : پیگیری والدین ،  حمایت خیرین ، ایثار معلمان  و همراهی مدیران و مسئولان از جمله عوامل این موفقیت است
"احمد شیرزاد " با تبریک موفقیت های دانش آموزان المپیادی افزود : شما مسیر موفقیت را آغاز کرده اید و استان یزد چشم انتظار تداوم موفقیت های درخشان و پرافتخارشماست .
وی تحقیق ، پژوهش ، نوآوری و ابتکار را  از اولویت های آموزش وپرورش استان برشمرد و گفت :  تمام ظرفیت استان از جمله باشگاه دانش پژوهان استان و مدارس  دراختیار دانش اموزان است










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا