سالاری : وظیفه مدیران و مسئولان استان و شهرستان است که نه تنها دنبال گره گذاری نباشند بلکه در کنار سرمایه گذار تا پایان سرمایه گذاری حضور داشته باشند

مصطفی سالاری  در بازدید از کشتارگاه صنعتی مهریز با اشاره به سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی در مجتمع کشتارگاه صنعتی شهرستان مهریز اظهار داشت: امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذار مهمترین رکن در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در باب استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تسهیل روند سرمایه گذاری، توسعه شاخص کسب و کار و رفع موانع موجود در این حوزه تشریک مساعی و هماهنگی دستگاه های متولی را طلب می کند.

وی با بیان اینکه همه ما باید از سرمایه گذار حمایت کنیم، افزود: در استان و به طبع آن شهرستان ها به منظور تقویت سرمایه گذاری نخست باید زمینه اعتماد آنها را جلب کنند که تاکنون چنین بوده است.

سالاری با اشاره به سرمایه گذاری در کشتارگاه صنعتی مهریز عنوان کرد: وظیفه مدیران و مسئولان استان و شهرستان است که نه تنها دنبال گره گذاری نباشند بلکه در کنار سرمایه گذار این مجتمع حضور داشته باشند و با حمایت از چنین مجموعه های با نگاه مثبت نسبت به رفع موانع آنها اقدام کنند.

فرماندار یزد با بیان اینکه امروز جز با ورود بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی و شکوفایی صنعت و توسعه یافتگی میسر نخواهد شد، افزود: با توجه به اینکه بخش دولتی پاسخگوی نیازها نخواهد بود لذا باید با برنامه ریزی جامع نسبت به مداخله و سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدام شود.

وی عنوان کرد: تولید و اشتغال اهمیت زیادی در استان برای آینده جوانان و جویندگان کار دارد و با فراهم آوردن زمینه ‌های سرمایه‌ گذاری برای بخش خصوصی می ‌توانیم در آینده نزدیک به این مهم دست یابیم و با اتخاذ تمهیدات مناسب موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی رفع شود و در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قدم‌های بلندی برداشته شود.

مهدی ناصر بافقی نیز در این بازدید اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی مهریز با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۷.۵ هکتار و زیربنایی بالغ بر ۲۴ هزار متر با اشتغالزایی بیش از ۱۸۰ نفر طی ۲۴ ماه از شروع احداث، ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی گفت: این مجتمع دارای شش خط کشتار دام اعم از سبک و سنگین است که هم اکنون با نیمی از ظرفیت یک خط در حال فعالیت است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا