فرماندار بافق: زندگینامه شهید برزگری یکی از نخبگان شهرستان بافق که در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد، می تواند به عنوان یک اثر الگویی برای جوانان و نوجوانان شهرستان معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ امام جمعه و فرماندار بافق به همراه رییس بنیاد شهید و امورایثارگران و برخی از مسئولان با خانواده شهید والامقام دکتر محمد برزگری بافقی دیدار و از صبر و استقامت ایشان تجلیل نمودند.

امام جمعه بافق در این دیدار گفت: خوشبختانه همه خانواده های شهدا از خانواده های اصیل هستند اما این خانواده یک ویژگی استثنایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی افزود:این خانواده توانسته است فرزندی را در دامان خود پرورش دهد که با وجود اینکه در سطح بالای مدارج علمی بوده اما دانشگاه را رها کرده و به جبهه ها حق علیه باطل عازم می شود و جان خود را در حفظ آرمان ها انقلاب اسلامی فدا می کند.

فرماندار بافق نیز در حاشیه این آیین گفت: زندگینامه شهید برزگری یکی از نخبگان شهرستان بافق که در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد، می تواند به عنوان یک الگویی اثرگذار برای جوانان و نوجوانان دهه دوم و سوم انقلاب معرفی شود.

محمد زاده رحمانی همچنین از اقدام مناسب دفتر حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس که آثار شهدایی از جمله شهید برزگری که یک ویژگی های خاصی داشتند را مستند سازی می کند، تشکر و قدردانی نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا