متن ‌ پیام تبریک دکتر عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز بدین شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی‌گر حال و احوالی نو ،و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در زمینه نوسازی مدارس فرسوده، توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس استان و بهبود فرآیند ارائه خدمت به دانش آموزان عزیز استانمان بودیم، که افتتاح 27مدرسه شامل 227کلاس درس، تجهیز 30مدرسه شامل 260کلاس درس و استانداردسازی 300کلاس درس تنها برگی از این افتخارات است و بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما همکاران عزیز محقق نمی گردید.

در سال 1397 نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده این اداره کل ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.
به مصداق جمله «ایام می‌آیند تا از شما مبارک گردند» امیدوارم که شکوفایی بهار طبیعت، شما را به شکفتن بهار جان هاتان رهنمون شده و بهارانی همیشگی را در دل و جان شما ریشه دواند.

اینجانب برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند و تحسین برانگیز یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای کلیه همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم.

امید که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.

محمدرضا عارفی 
 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا