مربی تیم هندبال پیشگامان در لیگ دسته یک کشور گفت: با توجه به درخشش خوب هندبالیست های پیشگامانی در رده های سنی مختلف خوشبختانه روند دعوت از آنان جهت شرکت در اردوهای تیم ملی شتاب گرفته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،ابوالفضل حیدری با اعلام خبر دعوت از سجاد ابویی و محمد جواد افخمی،هندبالیست های پیشگامانی برای حضور در دومین دوره اردوی تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به هشتمین دوره مسابقات آسیایی 2018 اردن افزود: در هفته های اخیر 5 نفر از بازیکنان تیمهای هندبال پیشگامان در رده های سنی مختلف به اردوهای آمادگی تیم های ملی دعوت شده اند که امیدواریم این روند در طول سال نیز تداوم داشته باشد.
حیدری این موفقیتها را مدیون کار پایه ای باشگاه پیشگامان بر روی بازیکنان بومی در چند سال اخیر دانست و تاکید کرد: اگر می خواهیم هندبال یزد در مسیر موفقیت پیش برود استعدادیابی گسترده و صحیح و آموزش اصولی اجتناب ناپذیر است.
وی حضور تیم هندبال پیشگامان در لیگ دسته یک کشور در سال گذشته را محک خوبی برای هندبالیست های یزدی دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز یزد بتواند با بازیکنان بومی و جوان در هندبال کشور جایگاه خود را مستحکم تر نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا