محمد حسين صداقت-مدير مسئول جام يزد : آنهايي كه ميگويند كارهاي مملكت قفل شده است لطفا بگويند به جز قفل شدن راههاي رانت خواري و دستيابي به بيت المال كدام از كارها راكد مانده است؟
محمد حسين صداقت مدير مسئول جام يزد در رابطه با چگونگي حمايت جام يزد از دولت نهم گفت : اميدوارم خوانندگان محترم جام يزد از بابت اينكه از دولت اينگونه حمايت ميشود خداي ناخواسته تصور ننمايند اين نشريه مورد حمايت قرار گرفته يا اينكه قرار است مورد محبت قرار گيرد . آنهايي كه آشنايي با حقير دارند ميدانند كه بحمدالله پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نه پست و مقامي گرفته ام كه اكنون خود را مديون بدانم نه پست و مقامي دارم كه بخواهند آنرا سلب نمايند و اكنون هم بحمدالله در موقعيتي هستم كه نه ميتوانند پست بدهند و نه تمايل به گرفتن پست و مقام دارم.
آنهايي كه ميگويند كارهاي مملكت قفل شده است لطفا بگويند به جز قفل شدن راههاي رانت خواري و دستيابي به بيت المال كدام از كارها راكد مانده است؟
آيا به بهره برداري رسيدن پروژه هاي كه گاها بيش از 20 سال از كلنگ زني آن گذشته است قفل شدن كارهاي اساسي است؟
آيا سرازير شدن سرمايه كشور براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام كه دولتهاي گذشته كلنگ آنرا زده بودند باعث تورم نميشود؟ چرا آقايان براي رسيدن به قدرت حاضرند حقايق را از مردم پنهان نمايند و تنها و تنها دولت را ناتوان جلوه دهند ؟
آيا بالا بردن سطح درآمد دهكهاي پايين جامعه كه طبعا باعث ثابت ماندن دستمزدهاي كلان شده است توزيع فقر است يا دستيابي به عدالت اجتماعي ؟
مگر يك خدمتگزار اداري يا يك كارمند دون پايه حق ندارد مانند يك كارمند بالا دست خود درآمد داشته باشد؟
به نظر آقايان بالا بردن دستمزد كاركنان دولت يا بازنشستگان كه تا سال 83 حقوق ناچيز داشتند توزيع فقر است البته خواهي نخواهي افزايش حقوق قشر عظيمي از بازنشستگان و كارمندان دولت تورم زا ميباشد اما قدرت خريد آنان نسبت به دهكهايي كه از افزايش حقوق كمتري برخوردار بوده اند كم نشده است.
چرا مخالفين احمدي نژاد تنها و تنها نقاط ضعف دولت را برجسته مي نمايند و به مردم نميگويند زير پوشش بردن 15 ميليون نفر روستايي محروم چه نفعي براي آنها داشته است؟
چرا به مردم نميگويند انتقال گاز به روستاهاي دور دست در راستاي عدالت است يا توزيع فقر؟
شايد به نظر مخالفان احمدي نژاد ساماندهي وضعيت بنزين و سوخت خودروهاي سبك و سنگين توزيع فقر باشد كه با اين تصميم ارزنده دولت از قاچاق شدن ميلياردها تومان سرمايه كشور جلوگيري به عمل آمد.
در بعد فرهنگي و سياسي بيني و بين الله رفتار و كردار دولت مردان و نمايندگان مجلس هشتم با گفتمان انقلاب اسلامي امام نزديكتر است يا مدعياني كه با كوچكترين تنگنا فورا راهي خارج شده و شروع به پرده دري كرده اند.
كدام از اصولگرايان را سراغ داريد كه با پناه بردن به دشمن خواستار دخالت بيانگان در امور داخلي شده اند در حاليكه در بين اصلاح طلبان شاخص از اين نمونه ها فراوان است.
آنهايي كه اكنون با تمام قوا گفتمان دولت را برخلاف روش و منش امام ميدانند مشخص نمايند براستي در دوران اصلاحات امام و انقلاب در مسير سپرده شدن به موزه تاريخ قرار گرفته بود يا در دولت نهم ؟
اگر دوستان محبت نمايند دست هاي آلوده به بيت المال را در مقايسه با دولت هاي قبل به مردم معرفي نمايند جام يزد افتخار دارد تمام و كمال آنها را منعكس نمايند .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا