یزدفردا -یک فردائی :شنیده های همکاران ما از سطح شهریزد دارالعباده  حکایت از حمله مسلحانه آنهم با اسلحه کلاشنیکفدر پی بروز شایعات اختلاف های مالی کلان در بین سرمایه داران این شهر دارد .
شایعاتی است که حکایت از میلیاردها درآمد از راه های مختلف و اختلاس توسط افراد مختلف دارد .شایعاتی است که روزی با وانت باری اسناد شرکتی با زور بار شده و روز دیگر مدیرعاملی را به باد کتک می گیرند وحال هم با اسلحه کلاشنیکف قصد جان ...... را دارند .
شایعاتی که حکایت از درامد بیش از صدها میلیارد تومان  از سهمیه بندی سیمان به طرق مختلف دارد به حمله مسلحانه آنهم در شهر دارالعباده می انجامد .
شایعاتی که فروش پروژه هائی که وجود خارجی نداشته را به سیمان وبزرگ شدن یکشبه کوتوله ها مربوط مي سازد و 20 میلیارد تومان رقم کوچک آن و 400 میلیارد تومان هم پایان آن نیست .
به هر حال زنگها اینبار به گونه ای به صدا در آمده که گوش هر ناشنوائی را تحریک می کند .
اقای استاندار عالی ترین نماینده دولت در استان درست اندک زمانی  از هفته بسیج نگذشته که بازماندگان هشت سال دفاع مقدس در زمان حاکمیت همرزمانشان باید تنها راه ورودی منطقه مسکونی اشان  مسدود شده و از کوچه پس کوچه های خاکی  که اگر باران نیاید، گرد و غبارش بدنهای رنج کشیده شیمیایی انها  وپستی و بلندی آن ،بدنهای پر از ترکششان را پس از ساعتها کار طاقت فرسا نوازش می کند  تا بتوانند به منزلشان برسند  و تازه اگر زمستان نبود  بوی نامطبوع  سیبمرغ را استشمام نموده و خود را در  قفس های خودساخته ای به نام خانه محبوس نمایند و درب و پنجره هایشان را نیز سفت ببندند که نه تنها صدای زنگهای تولد مافیای زرو زور و قدرت را ،بلکه صدای ناهنجار آشنای کلاشنیکفرا توسط افرا د اجیرشده پولهای باد آورده  در کنار گوششان نشنوند .
آقای استاندار صداي ناهنجار ترمز خودرو های گرانقیمت حاصل از   ثروت های باد آورده در گوشه گوشه دارلعباده   و کورس گذاشتن دختر و پسرهای مافیای زر و زور مدتهاست که زنگ تفریح مدرسه فرهنگ عمومی دارلعباده را به صدادر آورده است .
آقای استاندار اگر دیروز صدای زنگها را شنیده و خود را به نشنیدن زدند امروز نمی توان صدای شلیک کلاشنیکفمافیایی که برای بدست آوردن زر و زور به صدا در آمده نشنید  .
آقای استاندار فرهنگ عمومی شهر دارالعباده و دارالعلم یزد با صدای شلیک اسلحه نه تنها  سازگار نیست بلکه مانند سنگ است و شیشه .
آقای استاندار وظیفه شما در این برهه از زمان سنگین تر از آن است که یک فردائی بتواند آن را در یک خبر کوتاه یاد آوری نماید .
آقای استاندار باقدرت در مقابل تحرکات مافیایی بایستید که اگر نایستید قطعا فرهنگ اولین شهر خشتی جهان   با اولین شهر آبی جهان گره خواهد خورد .
و یزد را ایتالیای دوم باید خواند و قرار د اد ننوشته خواهر خواندگی و برادر خواندگی ما فیای ان را در بدون امضاء باید پذیرفت و جشن و عزا را با هم برگزار نمود  .
 یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا