یزدفردا :مردم شهرستان مهريز در حمايت از مردم غزه و محكوميت جنايات اسرائيل تظاهرات كردند.

به گزارش خبرنگار يزدفردا در مهريز، در روز عزاي عمومي در شهرستان مهريز نيز با حضور كليه مسئولين و جمعي از دانش آموزان مهريزي مردم و مسئولين اعتراض خود را به جنايات اسرائيل عليه مردم غزه نشان دادند. 

امام جمعه اين شهرستان با عرض تسليت به مناسبت فرار رسيدن ماه محرم، ريشه دين اسلام را در رمضان و عاشورا دانست و خطاب به مردم غزه گفت: شما مردم غزه از مسلمانان صدر اسلام عزيزتر هستيد، شما بايد درمقابل زورگويي و تجاوز سلطه طلبان مقاومت كنيد. 

حجت الاسلام برهان در ادامه خاطرنشان كرد: تمام مسلمانان دنيا بايد بدانند كه رهبر فرزانه انقلاب فرياد زدند كه هر كس در مقابل جنايات اسرائيل مقاومت كند و از خود ايستادگي نشان دهد، شهيد محسوب مي شود و اين بزرگترين پيام براي همه مسلمانان دنياست. 

وي تصريح كرد: با درك مفهوم اين پيام بايد قدر ولي مسلمين را دانست و اگر حكومت نباشد مردم دستشان بسته مي‌شود خدا را به خاطر نعمت بزرگ آزادي شكر كنيد و گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشيد. 

برهان افزود: نبايد تنها به شعار اكتفا كرد بلكه بايد در عمل نيز نشان داد، بايد تعارف را كنار گذاشته و در كنار نماز و روزه پا در ميدان نهاد و امر به معروف و نهي از منكر كرد، سلطان ستمگر بزرگ اسرائيل است، اين سلطه جويان جاهل به هيچ يك از حرمت‌ها، هيچيك از رهبران ديني و مردم ارزش قائل نيستند.

وي همچنين خطاب به سران اسرائيل گفت: اين جمعيت قطره‌اي از درياي خروشان است كه همه عليه آن نفرت دارند. 

امام جمعه مهريز در پايان از كليه مسوولين و كساني كه در اين مراسم شركت كرده بودند، تشكر و قدرداني كرد.
 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا