یزدفردا :به گزارش رسيده از دوستداران ميراث فرهنگي در شهرستان اردكان يزد شب گذشته براي سومين مرتبه گلدانهاي سر در حكيم باشي اردكان به سرقت رفته است و خبري از پيگيري و اقدامي در خصوص اين موضوع نيست.

اين درحالي است كه در شهرستان اردكان يگان حفاظت ميراث فرهنگي در توجه به توسعه نيروي انساني و ارائه فعاليت موثر نه تنها توجه اي دارد و فقط تنها با يك نيروي انساني به حفاظت از آثار ميراث فرهنگي و تاريخي پرداخته است.

 مسئول يگان حافظت ميراث فرهنگي استان در برابر اطلاع رساني عمومي صورت پذيرفته هرگونه اقدام صورت پذيرفته و انجام نشده را فقط منوط به ارائه ما فوقين خود دانسته است و ضمن خودداري اطلاعات بيشتر مي گويد: ما هم خبر داريم و همچنين سعي در بي اهميت جلوه دادن و پاسخگوئي دارد.

همچنين مسئول يگان حفاظت از آثار و ابنيه تاريخي در استان يزد به نوعي معتقد است: كه سارقين آثار تاريخي در ساعات اداري بايد اقدام و فعاليت نمايند و عدم دسترسي در ساعات غير اداري را زندگي و مشكلات شخصي دانسته است.

 اميدواريم در اين خصوص مسئولين ميراث فرهنگي بيدار شده و سريعا پيگيري نموده و نتيجه اقدامات و عملكرد خود را شفاف جهت اطلاع عمومي منتشر نمايند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا