یزدفردا "سید جلال یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در واکنش به ادعاها و خبرهای اخیر درباره سازماندهی استقبال کم سابقه مردم یزد در سفر اخیر رییس جمهور به این شهر، ادعاهای نماینده هم استانی خود درباره وعده شام و نهار به مردم شرکت کننده در مراسم استقبال رییس جمهور، این ادعاها را تکذیب کرد.
به گزارش یزدفردا "یحیی زاده در گفت و گو با روزنامه ایران با تکذیب ادعاهای مربوط به توزیع شام و ناهار در مراسم استقبال از رییس جمهور در یزد گفت: "من هم با توجه به بعضی از خبرهای شنیده بسیار نگران و ناراحت شدم چرا که با این صحبت ها تحقیر مردم شایسته نیست. البته با خود ایشان (نماینده یزد) هم صحبت کردم و ایشان از سایتی که این خبر را منتشر کرده بود ناراحت بود و گفت که تکذیبیه فرستادم. در مجموع امیدوارم که صحبت های ما وکلا و مسوولین به گونه ای نباشد که دستخوش تخریب و حاشیه سازی برای اینگونه از برنامه ها باشد".
نماینده مردم تفت و میبد در ادامه افزود: "مردم یزد در انتخابات نهم ریاست جمهوری جزو سه استان اول کشور از جهت درصد رای به آقای احمدی نژاد بودند و یزدی ها با این استقبال در پایان چهار ساله دولت در رفراندومی شرکت کردند که موضع آن حمایت از کسی است که با رای خود آنها برگزیده شده بود".
رقابت احتمالی سیدمحمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان که اهل شهرستان اردکان استان یزد است با محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم در انتخابات آتی ریاست جمهوری، سفر هفته گذشته رییس جمهور به استان یزد را تبدیل به سوژه ای جنجالی کرد.
منتقدان دولت نهم با انتقاد از آنچه که هزینه های سرسام آور برای تشکیل صف انسانی برای استقبال از رییس جمهور می خوانند، انتقاداتی را به دولت نهم مطرح کردند و اعلام کردند که هزاران نفر از مردم شهرستان های اطراف شهر یزد با سازماندهی از قبل انجام شده برای استقبال از رییس جمهور به مرکز استان آورده شده بودند.
این در حالی است که دولت هر گونه سازماندهی استقبال مردمی از سوی استانداری یزد را تکذیب کرده است و استقبال کم نظیر مردم یزد از سفر رییس دولت نهم به این استان را یک اقدام خودجوش و مردمی دانسته است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا