یزدفردا -وارده -مجتبی موسوی :فقط درج مصاحبه مهندس  اولياء نماينده مردم محترم  يزد و صدوق و همچنین سوء استفاده سایتهای افراطی حزبی از این سخنان قبل از سفر ریاست جمهوری به یزد  کافي بود تا آنان که در آخرين سفر ریاست جمهوری به استان در روزهای پایانی سال 85  به دلایل مختلف نتوانسته بودند در استقبال از ریاست دولت نهم در ورزشگاه شهید نصری شرکت نمایند،  اين موضوع را بهانه قرار داده و برای دفاع از حیثیت خود و همشهریانشان  که سالها به قناعت و مناعت طبع مشهور هستند ، مصمم شوند که به هر نحو ممکن با حضورشان در صفوف استقبال کنندگان ثابت نمایند که هنوز به آرمانهای انقلاب و امام پایبند بوده و همانگونه که در طول سی سال گذشته بدون هیچ چشمداشتی در تمامی صحنه ها حاضر بوده اند .

دولت نهم  که به حق ثابت نمود که تنها در زمان انتخابات مردم را نمی شناسد بلکه بعد از تصدی پست خدمتگزاری نیز مردم را در تمامی امور دولت سهیم دانسته و به آنان احترام می گذارد و همچنین با حضور خود در بین تمامی ایرانیان  به افرادی که زمان  قبل از انتخابات مردم را ولی نعمت دانسته و بعد از انتخاب شدنشان  خودرا حاکم بر ملت می دانستند  فهماند که مردم تنها آرائی برای حاکم شدن نبوده بلکه ولی نعمتان واقعی وناظران  بر عملکرد منتخبان خود هستند .

مردم قدرشناس استان خود را موظف می دانند که مقدم خدمتگزاران واقعی خود را گرامی داشته و با حضورشان در مراسم استقبال از آنها به دنیا اعلام نمایند که تنها حکومت دارای پشتوانه مردمی جهان ایران است و بس   .

متاسفانه مدعیان مردمسالاری  غافل از آن که با غوغاسالاري نمي توان مردم را دلسرد نموده و ازحمایت دولتی که  با پشتوانه ي آراي قاطع مردم ایران  انتخاب شده باز داشت با جریان سازی و سوء استفاده از اظهارات نماینده مردم شریف یزد و صدوق سعی در ایجاد فضایی داشتند که مردم را به عدم حضور تشویق نمایند .

و متاسفانه در پی انتشار مصاحبه مهندس اولیاء در سایت پارلمان نیوز تازه تاسیس متعلق به نمایندگان اقلیت مجلس و انتشار وسیع سخنان ایشان در رسانه های گروهی  ، قبل از انجام سفر ریاست جمهوری هیچگونه واکنشی از سوی ایشان و یا دفتر شان در خصوص تکذیب و یا تصحیح آن صورت نگرفت.


دوستان مدعی دفاع از حقوق مردم پس از آن  با تمسک به توهین صورت گرفته به مردم توسط پارلمان نیوز با اتکا به سخنان نماینده خودشان ،با تمام توان ،سعی نمودند تا  باعث عدم حضور مردمی در مراسم استقبال شوند .

و خوشبختانه با هوشیاری و درایت مردم متدین دارالعباده نتوانستند از حضور خیره کننده آنان جلوگیری نمایند در پی حضور دکتر احمدی نژاد و هیئت دولت در یزد و استقبال غیر منتظره آحاد مردم از ایشان سعی نمودن با ارائه آمار و ارغام دروغین حضور مردم را کم جلوه دهند که باز هم با انتشار وسیع اخبار حضور مردمی در رسانه های مستقل و خبرگزاری های رسمی این توطئه نیز خنثی شد .

و متاسفانه در این راستا نماینده غیر سیاسی یزد که وسیله ای برای بازی سیاسیون شده بود و همراهان حزبی اش به فکر  توجیه  حرکت خود برآمده وبا عنوان نمودن" اینکه آقاي اوليا در پاسخ به پرسش خبرنگاري که مي پرسد شنيده شده است مجموعه استان در نظر دارد تا با برنامه ريزي از قبل ، مردم را از شهرستان هاي ديگر براي استقبال از رييس جمهور به صحنه بياورند و هزينه هاي اين کار را بپردازند و نماينده مردم در پاسخ مي گويد: « اين خبر را شنيده ام و اميدوارم صحيح نباشد و تاکيد مي کند رابطه بين مردم و رييس جمهور بايد رابطه خودجوش و خارج از مداخلات دولت باشد» و سايت خبري مزبور در انتخاب تيتر اشتباهي را مرتکب مي شود که مدير سايت مورد تذکر و بازخواست ايشان نيز قرار مي گيرد"سعی در توجیه حرکت اشتباه خود کردند .

البته غافل از آنکه افکار عمومی که با اطلاع کافی از گردانندگان سایت پارلمان نیوز دارند بدون اعلام نظر خبرنگار و ارائه فایل صوتی مصاحبه ادعائی  نمی توانند بپذیرند که خبرنگاری به خود اجازه دهد که سخنان نماینده مردم را آنگونه تحربف نماید که به توهین به مردم تبدیل شود و نماینده نیز پس از چند روز متوجه این خیانت آشکارشده و واکنش نشان دهد و نماینده ای که در برابر مصوبه نیمه محرمانه استانداری در فاصله کمتر از یک روز در رسانه های کشور جنجال می آفریند چگونه نمی تواند در برابر خبر کذبی که از وی نقل شده است واکنش نشان دهد . 

غافل از شعور بالای مردم استان و ایران ، برخي افراد و جريان ها براي پنهان نمودن اصل موضوع که توسط نماينده ي  مردم محترم  يزد مطرح شده ، با جو سازي و غوغاسالاري و عوامفريبي قصد دارند افکار عمومي را به سمت و سوي ديگري منحرف نمايند.
از اين افراد و جريان ها مي پرسيم:آیا پارلمان نیوز تازه تاسیس متعلق به کدام جریان بوده و می باشد ؟و آیا انتشار خبر با تیتر
در شان دولت نیست با وعده شام و ناهار، مردم را به استقبال از احمدی نژاد فرا بخوانند که تمامی رسانه ها به  فاصله کوتاهی عین آن را منتشر نمودند   توسط رسانه رسمی نمایندگان فراکسیون اقلیت نبوده است ؟

آیا نماینده محترم و جریانات غوغاسالار و گروه های فشار رسانه ای نمی توانستند دقایقی بعد از انتشار خبر تذکر لازم جهت تغییر ان را داده و باعث تحقیر یک ملت آنهم توسط نماینده خود نشوند ؟

آیا افراد و جريان ها ی مدعی سخنگوئی نماینده مردم محترم یزد و صدوق  یکنواختی تیتر مصاحبه مهندس اولیاء با تیتر خبر یاری نیوز "چگونگی استقبال با شکوه مردمی از احمدی‌نژاد در یزدشام، نهار و صبحانه رایگان به مردم بدهید"را ناشی از برنامه ریزی کامل افراطیون و گروه های فشار وغوغاسالاران نمی دانند؟ 

 آيا اين حق مردم  نيست که از نماینده خود  بپرسد چرا با یستی سخنگوی جناحی خاص شود و برای رضایت آنان مردم را تحقیر نماید ؟

آیا دوستان غوغا سالار فراموش نموده اند  در برنامه هاي استقبال مردمي ، ورابطه بين مردم و رييس جمهور و مسئولین بلند پایه نظام  همیشه دولت ها نقش هماهنگ کننده را داشته و دارند ؟

 آيا غوغا سالاران  آنقدر مردم استان یزد را فاقد تشخیص می دانند که تفاوت بین اطلاع رسانی های دولت در مورد اقدامات انجام شده و مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است را به علت حضور مردم ربط داده و هزینه نمودن در این راستا توسط دولت را جرم می دانند ؟

برای یاد آوری بدنیست بار دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اطلاع رسانی دولت و سفر های استانی که در تیرماه 86 در دیدار رئیس جمهور، جمعی از مدیران اجرایی و کارگزاران سراسر کشور  عنوان  نمودند  مرور نماییم : 

رهبر معظم انقلاب در آن دیدار فرمودند : برخی انتقادها و ایرادهایی که بیان می شود از روی دلسوزی است که با اطلاع رسانی صحیح و توضیح کامل نگرانی ها برطرف خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه دولت نهم باید درخصوص اطلاع رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کند افزودند: دولت باید حتماً این نقص را برطرف کند و روابط عمومی های بخش های مختلف دولت باید فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها، اقدامات مختلف را با زبانی تأثیرگذار و قابل فهم، به اطلاع مردم برسانند.
رهبر انقلاب اسلامی برخی انتقادها و ایرادها را هم غیردلسوزانه دانستند و خاطرنشان کردند: همواره افرادی وجود دارند که اگر کاری انجام شود می گویند چرا انجام دادید و اگر انجام نشود می گویند چرا انجام ندادید که نباید برای این گونه سخنان و انتقادها اهمیتی قائل شد.
ایشان با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت، این اقدام را بسیار برجسته، لازم و خوب ارزیابی کردند و افزودند: انسان تعجب می کند از برخی افراد که چگونه چنین اقدام خوب و ارزشمندی را زیر سؤال می برند در حالی که با سفرهای استانی، دولت از نزدیک با حقایق و مشکلات نقاط مختلف کشور آشنا می شود.
حضرت آیت الله خامنه ای فاصله میان آشنایی با واقعیات کشور از نزدیک، و اطلاع از مشکلات از طریق گزارشهای مکتوب را بسیار زیاد دانستند و تأکید کردند: اینکه در برخی از شهرها، مردم که تا آن زمان یک مدیرکل را هم ندیده بودند، از نزدیک با رئیس جمهور دیدار کنند، کار مهمی است بنابراین باید این حرکت مبارک به درستی تا انتها ادامه یابد و نتایج آن را مردم لمس کنند.
رهبر انقلاب اسلامی بر لزوم اجرای دقیق همه مصوبات سفرهای استانی تأکید کردند و افزودند: مسئولان اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران و مدیران بخشهای گوناگون باید اجرای مصوبات را به طور جدی پیگیری کنند و اگر دولت در جایی احساس کند برخی مصوبات اجرا شدنی نیست، به صراحت به مردم اعلام کند و دلایل آن بیان شود تا امید مردم به صداقت، پشتکار و توانایی مسئولان متزلزل نشود.
ایشان مسئولان استانها و شهرهای مختلف را نیز به حضور در مناطق مختلف و دیدار نزدیک با مردم توصیه کردند.

آیا غوغا سالاران و گروههای فشار فکر می کنند مردم استان فراموش نموده اند که در همین استان یزد و در زمان مسئولیت همین نماینده محترم در پست معاونت امور عمرانی استانداری یزد برای حضور جناب اقای هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت ادارات استان کاملا تعطیل شده و همه استان برای حضور رییس جمهور بسیج شدند و هزینه های انجام شده تماما توسط دولت و استانداری و ادارات استان پرداخت شد ؟

آيا مي توان برای مردم يزد که خود از نزديک شاهد قطع درختان کاج کهن سال میدان امیرچقماق با تایید و دستور معاونت محترم امور عمرانی استانداری وقت توسط شهرداری یزد ، برای آماده سازی متینگ سخنرانی حجت الاسلام خاتمی  بوده اند ،تاریخ سازی نمود؟

آیا  غوغا سالاران و افراطیون حزبی تابلوهاي متحدالشکل و بیلبوردهای تبلیغاتی که برای استقبال از خاتمی عزیز توسط ادارات مختلف نصب شده بود  و همچنین هزینه های عمرانی در میدان امیرچقماق انهم برای یکساعت سخنرانی رییس دولت اصلاحات  را  دروغ می دانند ؟! البته مردم مي دانند چه کسي دروغ مي گويد.


آيا مي توان به مردم دروغ گفت:مردمی که خود جزو حماسه سازان بوده اند ؟

آیا می توان به دانش آموزانی که برای حضور در مراسم با معلمان خود جدال نموده و نتوانستند حضوریابند دروغ گفت :که حضور 100 دانش آموز از هر مدرسه  به همراه کادر اداري و نظارتي  در مسیر هایی که بالاترین مقام دولت از آن عبور می نموده برای خوش آمدگویی به زور بوده و برای شام و نهار ؟


آيا نماينده مردم که به پشتوانه ي آراي مردم ،  حق دارد که در جهت خرسندی دشمنان قسم خورده انقلاب ودر جهت  تحقیر مردمی که با حضورشان در تمامی صحنه های انقلاب ،انقلاب را بیمه نموده اند گام بردارد؟ به مسئولان که در همراهی با مردم تلاش نموده اند به جای تشویق ،  تذکر دهد؟ و از آنان بخواهد در روش هاي خود در زمينه مراسم استقبال ، تجديد نظر کرده و با عدم مداخله هاي خود، باعث دلسردی مردم و عدم حضورشان شده و خوراک تبلیغاتی رادیو های بیگانه را تامین نمایند؟ و اجازه دهد توسط غوغا سالاران ،مسئولین نظام  مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گیرند؟


آيا راي قاطع مردم و انتخاب فردي به عنوان رییس جمهور ، اعتبارش کمتر  از سایت یاری نیوز و گروههای فشاری است که قصد دارند تا حضورمردم در صحنه هائی که زیر ذره بین دشمنان انقلاب است  کمرنگ نشان دهند ؟
غوغاسالاران با فضاي کاذبي که ايجاد کرده اند نبايد دچار اين توهم شوند که مي توانند با جوسازي نماینده دولتی که سابقه جانفشانی در تمامی صحنه های حساس انقلاب را دارد را از وظیفه  قانوني اش  که همانا همراهی با مردم و کمک در جهت حضور گسترده مردم در تمامی صحنه های انقلاب است ،محروم نمايند. و با ایجاد جریان سازی و غوغا سالاری دریزد قصد بدست آوردن تجربه برای گسترش آن در سطح کشور باشند .

در پايان من به عنوان يک شهروند از نماينده محترم شهرمان می خواهم با درایت کامل ،همچو گذشته فارغ از مسائل حزبی و سیاسی به فکر توسعه و آبادنی استان بوده وبا استفاده از تجربیات خود در عرصه های عمرانی و مدیریتی سعی در رفع مشکلات موجود و تامین نیازهای اساسی مردم  داشته باشد واطمینان داشته باشد که مردم فهیم و با شعور استان قدرشناس ترین مردم دنیا بوده و همانگونه که با حضور گسترده خود در استقبال از ریاست محترم جمهوری باعث نومیدی دشمنان انقلاب و اسلام شدند در آینده نیز از نمایندگان دلسوزی که فارغ از وابستگی به جناح های سیاسی در جهت رشد و توسعه همه جانبه استان گام برمی دارند حمایت خواهند نمود .

به امید همراهی مردم ،نمایندگان مردمی،مسئولین  در جهت آبادانی و توسعه فردای ایران اسلامی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا