يكي از نمايندگان مجلس نيز عضو هيات مديره شرکت "برگ سبز مطهر" به شمار مي رفته كه مدتي قبل طي اطلاعيه اي اعلام مي كند كه از عضويت در هيات مديره اين شركت استعفا كرده است.
پس از انتشار خبر كلاهبرداري 300 ميلياردي توسط شرکت "برگ سبز مطهر" در گراش شيراز اطلاعات تازه تري در اين باره به دست آمد.

به گزارش خبرنگار جهان نيوز؛‌ اصلی ترین متهم اين پرونده كه شخصي به نام دكتر نجفي زاده بوده و با وعده پرداخت سود 60 تا 200 درصدی بر سپرده های مردم ، از 20 هزار نفر اقدام به اخذ مبالغی به ارزش حدودی 300 میلیارد تومان نموده و متواری شده بود، سابق بر اين در دانشگاه آزاد مسئولیت داشته است و حتي شنيده مي شد كه وي قصد داشته دانشگاه آزاد واحد گراش را راه اندازي نماید.

شگرد اصلي نجفي - كه به دليل ارتكاب تخلفات بسيار از لباس روحانيت خلع شده و حتي ظاهري كاملا غير روحاني پيدا كرده بود – براي جلب اعتماد مردم و سرمايه گذاران، دعوت از مسئولان و چهره هاي با نفوذ استاني و كشوري بود كه مدام در حال رفت و آمد به دفتر وي بودند.

دايره مافيايي وي تا بدانجايي گسترش داشته كه يكي از نمايندگان مجلس نيز عضو هيات مديره شرکت "برگ سبز مطهر" به شمار مي رفته كه البته چندی پیش طي اطلاعيه اي اعلام مي كند كه از عضويت در هيات مديره اين شركت استعفا كرده است.

اين گزارش مي افزايد؛ نجفي كه پس از پيگيري هاي بسيار طي روزهاي گذشته بازدداشت شده است، بنا بر شايعات منتشر شده دراين باره در پرونده اختلاس 8 میلیاردی خود در گذشته با وثيقه يكي از مسئولان مشهور كه سابقه همكاري با وي را دارد از زندان آزاد شده بود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا