استاد عاصي استاندار يزد : تا زماني كه در اين سمت، هستم با تمام وجود از آن حراست خواهم كرد، 


استاندار يزد روز شنبه در حاشيه برپايي همايش شوراهاي اسلامي اين استان به خبرنگاران گفت: اگر فردي توانمندتر از من پيدا شود، حاضر به واگذاري اين مسووليت هستم.

ابوالقاسم عاصي در پاسخ به پرسش خبرنگاران در زمينه خبراستعفاي وي كه طي چند روز گذشته بر روي تعدادي از سايت‌هاي خبري قرار گرفت افزود: اين آمادگي را از ابتدا داشتم و به دولت و وزارت كشور هم اعلام كرده‌ام تا اين مسووليت را واگذار كنم.

وي با تكذيب خبر استعفاي خود گفت:اگر اين پست را ترك كردم، قهر با دولت نيست بلكه آشتي با دولت و به خاطر اعتبار دولت است تا ديگري بيايد و بهتر كار كند و اين رسالتي است كه همه بايد داشته باشند.

عاصي اضافه كرد: شايعه استعفا را بايد از آنهايي كه اين شايعه را درست كردند بپرسيد كه درست است يا خير.

وي اظهار داشت: احساس من اين است كه نظام اسلامي، دولت نهم و مردم بايد اين آمادگي را داشته باشند كه نيروهايشان را جابجا كنند.

عاصي ادامه داد: اگر كسي مسووليتي گرفت اين انتظار را نبايد داشته باشد كه مادام‌العمر مسوول باشد، مسووليت‌ها بر اساس توانمندي‌ها و قابليت‌هاست و اگر كسي انتخاب شد بايد توانمند باشد.

وي افزود: اگر مردم،انتظار دارند كه استاندار شده‌ام‌كه بمانم تا خودشان، مرا خلع كنند، خود را مورد لعن و لعنت خدا قرار خواهم داد.

او گفت: مردم بايد آمادگي داشته باشند تا در موقعيتي، اين سمت به فردي توانمندتر داده شود.

استاندار يزد افزود: تا زماني كه در اين سمت، هستم با تمام وجود از آن حراست خواهم كرد، زيرا جايگاهي‌است كه مسوولان و مردم به من سپرده‌اند و تا شخصي معتقد به مباني دين پيدا نشود اين پست را ترك نخواهم كرد.

عاصي افزود: مردم، اصلا نگران نباشند، آنچه مهم است محقق شدن اهداف دولت مي‌باشد.

وي اظهارداشت:در صورت ترك اين عرصه، وارد عرصه ديگري خواهم شدتا بتوانم خدمت بهتري انجام دهم.

ابوالقاسم عاصي ازآبان ماه‌پارسال،به‌عنوان استاندار جديد يزد انتخاب و مشغول بكار شد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا