یزدفردا " ميرحسين موسوي ظهر امروز در آغاز سفر انتخاباتي خود به استان مركزي در جمع مردم خمين در بيت قديمي حضرت امام در اين شهرستان گفت: خميني الهام بخش ملت ايران و نويد دهنده راهي است كه ملت را در همه اعصار خود به عزت، سربلندي و پايداري رهنمون مي‌كند كه بايد با تاسي به راه و روش حضرت امام (ره) همچنان اين عزت و كرامت را حفظ كنيم.
وي اضافه كرد: اسلام حامي عدالت، پيشرفت وكرامت انسان‌ها بدون نگاه به نوع جنسيت آنها ست و همه بايد در راستاي منش امام خميني (ره) اين حقوق و آزادي‌ها را پاس داشته و به آن احترام بگذارند.
وي با اشاره به اينكه شهرستان خمين شهري جهاني و تاثيرگذار در حوزه‌هاي مختلف بوده است گفت: شهرستان خمين تنها يك شهر نيست بلكه نام خمين بيشترين تاثير را در بشريت داشته است و سبب شده است شرف، عظمت و بزرگي ملت ايران بار ديگر در جهان احيا شود.
ميرحسين موسوي گفت: اگر مي‌خواهيم عظمت، بزرگي و عزت ملت ايران همچنان حفظ شود بايد به روحيه و نگاهي بازگرديم كه حضرت امام بارها بر آن تاكيد كرده‌اند.
وي توضيح داد: آنچه كه امروز حافظ استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي است تنها مديون انرژي است كه حضرت امام (ره) آن را در ميان مردم توسعه داد.
ميرحسين موسوي در پايان اين سخنراني از بيت قديمي حضرت امام (ره) بازديد كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا