يزد فردا :بهتر ديديم نظرات خود وبلاك نويسان را بدون دخل و تصرف بياوريم

مطلب وبلاك ورزش يزد نوشته فرزاد فيضي

جشنواره وبلاگ هم برگزار شد .

زحمات زیادی کشیده شده بود ، اما مثل اینکه ورزشی ها باید همیشه ...

به هر حال دانستن اینکه قرار گرفتن وبلاگ ورزشی در کنار وبلاگ های سیاسی و اجتماعی درست بوده یا نادرست کاری است که شده ولی باید گفت که واقعا کم لطفی شده و ارزش ورزشی نویسی را زیر سوال بردند.شما از هر نظر بخواهید این گروه را باهم مقایسه کنید دچار مشکل می شویم.

در سیاست همیشه حرف برای گفتن است و اگر روزی هم حرفی نباشد هزاران تحلیل از آن خواهد شد و در مورد اجتماعی نیز در جامعه امروز روزانه اتفاقات زیادی می افتد و آن هم مثل سیاست پر حاشیه است و در مواردی مسائل کشوری هم اضافه می شود ولی در ورزش یزد هر چند روز یکبار یک اتفاق مهمی می افتد که حالا حواشی داشته باشد یا نه و صرف یک اعلام نتیجه تمام می شود که اینجا مقایسه از نظر محتوایی و تولیدی وبلاگ های ورزشی در کنار سیاسی و اجتماعی ها دچار مشکل است و این که چگونه داوران قضاوت کرده اند جای سوال است شاید آنها فکر کرده اند در تهران قضاوت می کنند .

به هر حال باید بگم حداقل برای ورزشی نویس هاا ...

امروز وقت شد وبلاگ های منتخب را بررسی کنم ولی فقط باید بگویم متاسفم ....

با عرض معذرت از همه تقا ضا دارم فرق وبلاگ و سایت را به من بگویید . وبلاگ مریمی در گروه خودش اول شد .خواهش می کنم یک سری به به این وبلاگ که نه به این سایت www.maryami.com بزنید و حتما نظرتان را برای من بنویسید

۱ - این وبلاگ نیست و یک سایت است در جشنواره وبلاگ ها که خیلی متاسفم و شان وبلاگ نویسان زیر سوال رفته است ، پس ....

وبلاگ اول در گروه سیاسی و اجتماعی ، وبلاگ اراجیف من www.abes.blogfa.com است که...

1 - طبق گفته های داوران اصلا پیوند های درون متنی ندارد که یکی از اولویت های انتخاب بود.

2 - یکی دیگر از ملاک های انتخاب کوتاه نویسی بود که بعضی از پست های این وبلاگ از 40 خط هم می گذرد .

نتیجه : به نظر می رسد بدون هیچ تعارفی باید بگویم که انتخاب این دو مورد از روی احساسات شخصی و شاید هم سو بودن عقیده این وبلاگ با نظرات آنها بوده است . من که متاسفم!!!

راستی آقای اکبر پور در میزگرد گفت که یکی از مزیت ها را نداشتن عنوان هایی مثل لینک دونی است که متاسفانه در وبلاگ خودشان www.osyan.net این عنوان وجود دارد.

در ضمن دیگه علاقه ای به ورزشی نویسی در وبلاگ ندارم چرا که اصلا نمی خواهم وبلاگ ورزشی من با با سیلست و علاقه های شخصی ادغام شود.



وبلاك :

ورزش یزد

 

خبری - تحلیلی

يزدفردا

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا