نقدي برگزارش سلام يزد از افتتاح حزب اعتماد در يزد 

و سرانجام پس ازچهار روز، سایت سلام یزد، به مدیریت دبیر حزب اعتماد ملی یزد، با  بکار بردن کلمه بی ریشه بالاخره، ازمراسم و چگونگی افتتاح دفتر حزب اعتماد ملی در یزد، به نقل ازایسنا منطقه یزد گزارش داد، و با عصبانیت و بدون منطق، منتقدین را عصبانی نامید.
و اما!
سلام یزد :بالاخره ( پس ازخوردن ناهار در باغ مشیر با پول کروبی) دفتر حزب اعتماد ملی در استان یزد ، در ماه خرداد ، ماه خون و قیام و ماه حماسه های حضور آگاهانه و مقاومت سرافرازانه ملت ایران و ماه رجعت روح ا... به عالم ملکوت، با حضور جمعی ( پنجاه- شصت نفره) از فعالین سیاسی و اجتماعی و دانشجویان استان گشایش یافت .
آیینی( جلسه کوچکی) که با حواشی زیادی همراه بود و البته با بداخلاقیهایی که شاید بدور از شان مردم با فرهنگ دار العباده یزد بود ، عدم درک مبانی کار سیاسی تشکیلاتی و نه هیاتی برخی از منتقدین استان را در مواجهه با یک تصمیم کاملا تشکیلاتی عصبانی ساخت به نحوی که مرزهای اخلاق و انصاف از سوی بعضی ها به فراموشی سپرده شد. ( خوب بود برای شفافیت بیشتر، با ذکر مواردی که شان دارالعباده را خراب کرده بود، بدون ترس و واهمه، این بعضی ها معرفی می شدند، تا تمام منتقدین به یک چوب رانده نشوند باقري يا شوق |!)
بهر حال از عزیزانی که در این مراسم شرکت نمود ند سپاسگزاری می نماییم و از دوستانی هم که بدلیل کوتاهی ما در دعوت رسمی و یا برخی از ملاحظه کاریهای سیاسی(!!) و محافظه کاریهای مدیریتی(!!!) که البته کاملا قابل پیش بینی بود، ( به چه دلیل افراد سرشناس می بایست دعوت افراد گمنام را اجابت می کردند؟! آنهم در زمانی که حتی بزرگان حزب اعتماد ملی نیزبرای افتتاح دفتر حزب به یزد نیامدند!) نتوانستیم از حضورشان بهره مند شویم هم ممنونیم و امیدواریم تیم پرقدرت ولی بی هیاهو و متعهد و شریف!!!!!!()شورای مرکزی را از نظراتشان آگاه نمایند ....... ( بسیار مشتاقیم تا اسامی نفرات قدر و قدرتمند این تیم پرقدرت افشاء و اعلام شود، تا ماست ها را کیسه کرده، و ازترس، نقدی بر این تیم قدرتی و قدرتمند ننویسیم! دبیر قدرتمند حزب اعتماد ملی در یزد و رئیس شورای مرکزی حزب اعتماد ملی یزد را سابق براین  دیدیم، حال اگر کروبی به آنها قدرت دیگری تزریق کرده است نمی دانیم)
حاشیه های مراسم :
جمع قابل توجه ای( نمی دانستیم شصت نفر نیزمی توانند جمع قابل توجه ای تشکیل دهند) از گروههای اصلاح طلب ، افراد با سابقه فرهنگی و سیاسی استان چون استاد مشکیان ، مهندس سفید، دکتر سراج الدین وحیدی ، مهندس علیشاهی دبیر انجمن اسلامی معلمان و رئیس دفتردکتر پاکنژاد و مهندس شرافت رئیس محترم ستاد انتخاباتی کروبی در یزد( که در وسط جلسه بعنوان اعتراض جلسه را ترک کرد!) همچنین فعالین تشکلهای غیردولتی استان ، جمعی از دانشجویان دانشگاه یزد ، اعضای شورای مرکزی و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی میبد (اکثریت حاضر در جلسه) و بالاخره( عجب کلمه پدر و مادر دار زیبایی!) مدیر سایتها و وبلاگهای خبری(!!) و برخی از مطبوعاتی های استان

(!!!) در این آیین( جلسه شصت نفره) پرشکوه حضور داشتند

             

عدم حضور جناب(!) آقای صدوقی به علت حضور در گردهمایی ائمه جمعه در استان کرمان و جناب(!) آقای رضوی بعلت عزیمت به مکه معظمه بسیار خودنمایی میکرد.( یعنی اگر حجت الاسلام صدوقی نماينده محترم ولي فقيه در یزد بودند، دعوت کارگر را پاسخ می گفتند و در جلسه ای که حجت الاسلام کروبی نیامده بود شرکت می کردند؟! اینگونه مایه گذاشتن ازنماينده محترم ولي فقيه بهر حال نمی تواند به نفع نماينده محترم ولي فقيه و مجمع روحانیون مبارزباشد، حال چرا نامی از عاصی و فلاح به میان نیامده، واقعا جای تعجب است!)
برگزار کنندگان برنامه تمام جوانب کار را رعایت کرده بودندبه نوعی که نه در اجرای برنامه خللی ایجاد شد و نه سخنرانان مراسم بهانه ای به دست مخالفان دادند( مگر قرار بوده سخنرانان بهانه بدست کسی بدهند؟!) و مجری برنامه نیز با استفاده از مطالب شیوا و اثر گذار برنامه را خوب اجرا نمود .
از قسمتهای خوب برنامه می توان از سخنرانی و خیرمقدم مهندس سفید( استاندار اسبق و عضو ارشد شاخه جبهه مشارکت یزد ,عضو ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در یزد) به عنوان فعال ارشد سیاسی اجتماعی یزد(بهر حال فهمیدیم که فعال ارشد سیاسی و اجتماعی یزد چه کسی است!) به میهمانان ، رعایت ادب و احترام پیشکسوتان را به جا آوردن و افتتاح حزب را به دست پیر فرهنگی و سیاسی یزد جناب(!!) آقای مشکیان واگذار کردن ، پخش کلیپ معرفی آقای کروبی و فعالیتهای ستاد انتخاباتی ایشان در استان یزد و در نهایت جلسه پرسش و پاسخ جناب(!!) آقایان خسروی و زمانی قمی با دانشجویان ، نام برد . (بهر حال جدا از رعایت ادبیات سیاسی، رعایت اصول نگارشی نیز واجب است، تا ببینیم که این شورای قدرتمند! که قبل ازادب سیاسی، می بایست اصول نگارشی را یاد گرفته و رعایت کند، جرات و شهامت ورود به میدان نقد را دارد یا خیر 

نامه وارده

محمد-ع

اخبار مرتبط در يزد فردا

 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا