يزدفردا: امام جمعه مهريز تاكيد كرد: آحاد ملت ايران وظيفه دارند از رئيس جمهور منتخب حمايت كنند.
حجت‌الاسلام علي برهان درگفتگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز اظهار داشت: 22 خرداد روز عزت و سربلندي نظام و اسلام بود و اين روز به افتخار ملي ايرانيان تبديل شد و دستاوردهاي آن بايد مورد حمايت مردم قرار گيرد.
وي انتخابات 22 خرداد را آزمون بزرگي براي انسان‌هاي آزاده ايران زمين خواند و افزود: به شكرانه الهي ملت مسلمان ايران از اين آزمايش سربلند و پرافتخار بيرون آمد.
برهان خاطرنشان كرد: نظام اسلامي ما نظامي خداپسندانه است زيرا اين نظام تحت عنايت پروردگار و توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) و ولايت‌فقيه عادل قرار دارد و اين حكومت الهي نظامي است كه همگان براي پايداري از آن حاضرند صادقانه جان خود را فدا كنند.
وي يادآور شد: دشمن همواره در كمين انقلاب اسلامي نشسته است و در اين كارزار بايد رئيس جمهوري كاردان، قوي و شجاع داشته باشيم تا در مقابل دشمنان داخلي و خارجي بايستد و البته با حماسه حضور مردم در انتخابات دهم، رئيس جمهوري مقتدر انتخاب شد.
برهان ادامه داد: انقلاب شكوهمند اسلامي ما دستاوردهاي متعددي همچون هسته‌اي شدن، پرتاب ماهواره به فضا و موفقيت‌هاي دانشمندان جوان در زمينه‌هاي سلول‌هاي بنيادين، نانوتكنولوژي و بيوتكنولوژي را در كارنامه موفقيت‌هاي خود به ثبت رسانده است.
امام جمعه مهريز با اشاره به حماسه حضور حداكثري مردم در انتخابات دهم گفت: هر چه آرا رئيس جمهور منتخب بيشتر باشد با پشتوانه بهتر و قوي‌تري مي‌تواند در مقابل دشمنان بايستد و اين راي مردم است كه پشتوانه تمام فعاليت‌‌هاي رئيس‌جمهور منتخب مي‌شود.
وي تاكيد كرد: رئيس جمهوري پاك و ناب است كه دشمن از وي بدگويي مي‌كند و توان مشاهده خدمات و عملكرد او را ندارد.
برهان تصريح كرد: آرا مردم همچون قطرات باراني است كه پس از تجمع به رودخانه تبديل شده و در نهايت تبديل به سيلي خروشان مي‌شود و البته آرا رئيس جمهور دوره دهم نيز چنين وضعيتي دارد.
وي از تمامي ملت ايران خواست؛ از همراهي و پشتيباني رئيس جمهور منتخب كوتاهي نكنند و وي را در مقابل دشمنان حمايت كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا