یزدفردا: مسئول روابط عمومي فرمانداري مهريز گفت: مردم شهرستان مهريز پس از 20 سال با رهبر معظم انقلاب ديدار مي‌كنند.

حسين دهقاني‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا در مهریز اظهار داشت: با پيگيري‌هاي حجت‌الاسلام علي برهان، امام جمعه مهريز و احمدعلي زارع‌زاده فرماندار اين شهرستان و هماهنگي‌هاي انجام شده با دفتر مقام معظم رهبري، مردم مهريز پس از 20 سال توفيق ديدار با رهبري را پيدا مي‌كنند.
وي افزود: به دليل نزديك شدن به ايام اعتكاف اين سفر با استقبال چشمگير اقشار مختلف مردم شهرستان روبه‌رو شده است و با توجه به اختصاص ظرفيت 200 نفري به اين شهرستان مقرر شد از بين شهروندان مهريزي نمايندگاني انتخاب شوند تا به اين سفر اعزام شوند.
دهقاني‌زاده يادآور شد: بر اساس سهميه‌بندي در نظر گرفته شده، 36 نفر از خانواده شهدا، 36 نفر از خواهران طلبه، 30 نفر از بسيجيان، 18 نفر از نخبگان، 35 نفر از دانشجويان و دانش‌آموزان، 35 نفر از تشكل‌هاي مذهبي، 15 نفر از ستاد اقامه نمازجمعه و پنج نفر از نيروهاي نظامي و امنيتي به ديدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.
وي بيان داشت: اين افراد با شش دستگاه اتوبوس و همراهي يك دستگاه اكيپ درماني مجهز عازم تهران مي‌شوند.
دهقاني‌زاده حضور در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و تجديد بيعت با امام خميني (ره) و زيارت حرم حضرت معصومه (س) و جمكران را از ديگر برنامه‌هاي اين سفر اعلام كرد.
مسئول روابط عمومي فرماندار مهريز با اشاره به نقش فرمانداري در ساماندهي اين سفر عنوان كرد: فرمانداري مهريز با تشكيل جلسات و هماهنگي با تمام ادارات و نهادها و مجامع امور صنفي شهرستان و استفاده از تجارب اعزام زائران به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، نقش بسزايي در اين امر مهم ايفا خواهد كرد.
وي افزود زمان حركت شهروندان مهريزي براي تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري عصر روز يكشنبه از كنار تربت پاك شهداي گمنام اين شهرستان آغاز مي‌شود و هم‌زمان با روز ميلاد با سعادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) با مقام معظم رهبري ديدار مي‌كنند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا