یزدفردا "امام جمعه محبوب و مردمي شهرستان مهريز شب گذشته به دليل سكته قلبي در بيمارستان بستري شد.

یزدفردا "به گزارش خبرنگار يزدفردا از مهريز، حجت‌الاسلام علي برهان، امام جمعه شهرستان مهريز به دليل سكته قلبي در بيمارستان سيدالشهدا يزد بستري شده و حال عمومي وي بنا بر اظهار تيم پزشكي اين بيمارستان در حال حاضر رضايت‌بخش است.

حجت‌الاسلام علي برهان فرزند شهيد كعبه و برادر شهيد جبهه است و هم‌اكنون بيش از 19 سال است كه امام جمعه شهرستان مهريز است.

وي در اين مدت منشا بركات مادي و معنوي بسياري براي شهرستان بوده است و با توجه به عملكرد وي و دلسوزي‌هايي كه براي پيشرفت و توسعه شهرستان مهريز دارد، مورد احترام و تكريم شهروندان مهريزي است. صريح الهجه بودن و بيان مطالب بدون هيچ ابهامي از خصوصيات ويژه امام جمعه مهريز است و اين نحوه سخنراني او در خطبه‌هاي نماز جمعه و ساير مراسم‌ها آوازه او را در استان يزد گسترش داده است. و مهریز با رهبری ها و هدایت های خیرخواهانه حجت الاسلام برهان یکی از  خبر سازترین شهرستانهای  استان بوده است .

حجت الاسلام برهان  با سعه صدر بالای خود و عمل به شعارهایی که خیلی ها می دهند ولی در عمل با کوچکترین تلنگری تمام شعارهای خود را فراموش می نمایند باعث شده است تا کمتر خبری از ایشان و مهریز را یزدفردا و بالطبع رسانه های دیگر با استرس منتشر نمایند و خود باعث می شود که کوچکترین اخبار این شهرستان در رسانه ها انعکاس داده شده و مشکلات مردم نیز در اخبار منتشره جایگاه خود رادارد و البته حضور زارع زاده فرماندار فعلی شهرستان مهریز نیز مکمل خوبی برای ادامه این روند بوده ،به گونه ای که ادارات شهرستان مهریز در بیشتر موارد از ادارات مرکز استان اخبار بیشتری داشته و گزارش های روزانه های را به رسانه ها و مردم انعکاس می دهند و چنانچه استاندار محترم یزد برای استارت چهارسال آینده فعالیت های خود  نحوه عملکرد اطلاع رسانی  این شهرستان را به عنوان الگوی اطلاع رسانی استان قرار دهد ضعف عمده دولت نهم و استان در اطلاع رسانی را برطرف خواهد نمود .

در پایان برای بهبودی این روحانی صدیق و محترم دعا نموده و از تمامی فردائیان و مردم شریف مهریز  التما س دعا داریم

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا