امام جمعه مهريزدر خطبه‌هاي نماز عيدسعيد فطر:

اگر مردم هم‌اكنون از ولايت‌فقيه حمايت نكنند، شيعه حضرت علي (ع) نيستند

زيرا لازمه شيعه بودن حمايت از ولايت‌فقيه است.

یزدفردا -مهریز -صادقی :حجت‌الاسلام علي برهان در خطبه‌هاي نماز عيدسعيد فطر در شهرستان مهريز با تبريك عيد سعيد فطر به نمازگزاران اين شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران حاصل تلاش بزرگواراني است كه جان و مال خود را در به وجود آمدن اين انقلاب هزينه كرده‌اند، از طرفي در پيدايش اين انقلاب مادراني فرزندان خود را تقديم اين نظام اسلامي و انقلاب كرده‌اند و جوانان خود را براي پاسداري از ناموس و اسلام فدا كرده‌اند كه اين افراد در استحكام و بيمه كردن نظام جمهوري اسلامي نقس بسزايي دارند.
امام جمعه مهريز افزود: ما شيعيان بر اصول دين خود اصرار مي‌ورزيم و بر اصل امامت آن تاكيد داريم و بر اين امر واقفيم كه رهبر و امام جامعه بايد معصوم باشد و در غياب آن‌ها مجتهد عادل بايد زمام امور و مديريت جامعه اسلامي را بر عهده گيرد و هر فردي نمي‌تواند قافله‌سالار اين نظام باشد.
برهان خاطرنشان كرد: خائن نمي‌تواند بر مردم رهبري كند چون وي به ناموس و جان و مال مردم وفادار نيست.
وي عنوان كرد: در اين زمان و در حالي كه سايه ولايت‌فقيه بر سر اين اين مردم وجود دارد، افرادي به دنبال آن هستند كه خائن‌ترين خائنان را براي اداره امور مسلمين انتخاب كنند و مكتب اين‌گونه انسان‌ها، مكتب احمق‌هاست.
برهان گفت: خداوند در قرآن سفارش كرده كه در زمان غيبت معصومين و امامان، مديريت حكومت اسلامي بايد در دست كسي قرار گيرد كه مجتهد آگاه و شجاع باشد و كسي باشد كه رفتار و كردارش با سيره و روش بزرگان ديني هم‌خواني داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: هم‌اكنون كه در اين نظام جمهوري اسلامي ايران مديريت با ولايت‌فقيه و خوبان است و يك نفر مجتهد عادل كه عدالتش شانه به شانه امامان معصوم(ع) است و در برابر كفار زمان خود ايستاده است، رهبري جامعه اسلامي را بر عهده دارد و وظيفه شرعي و عقلي ماست كه تا آخر در كنار ايشان براي رسيدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامي بايستيم و از وي در مقابل دشمنان و كفار و منافقين حمايت كنيم.
برهان گفت: بني‌صدر سيد و آيت‌الله‌زاده بود و ما خيلي از امثال اين آقايان در كشور داريم كه دومي ندارند.
وي افزود: ما در اين كشور آيت‌الله‌زاده‌هاي سيدي داريم كه از مسعود رجوي خطرشان براي انقلاب و نظام اسلامي بيشتر است و هدفشان نابودي مقام معظم رهبري و اسلام است.
برهان تصريح كرد: مسعود رجوي انسان‌هاي بزرگ و خوب امثال شهيد صدوقي را مي‌كشت و به عقيده‌مان كاري نداشت و عقيده‌مان سالم بود ولي اينان دين و عقيده و اسلام ما را هدف قرار داده‌اند و در صدد نابودي آن هستند.
خطيب نماز عيدسعيد فطر مهريز گفت: منافقان و دشمنان داخلي در صددند كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي كه ثمره خون شهدا و زحمات امام راحل است را نابود سازند بنابراين بايد بيدار و هوشيار باشيد و كمربندها را براي دفاع از ولايت‌فقيه محكم ببنديد و از اين تاريخ بايد محكم‌تر و مقاوم‌تر براي مقابله با منافقان بايستيد تا ريشه اصلاح‌طلبان آمريكايي از بيخ و بن كنده شود و بايد ملت مسلمان و شيعه 70 ميليوني ايران يك‌صدا و متحد با نه گفتن دوباره، دشمنان را نااميد كنند.
وي تاكيد كرد: مردم مسلمان ايران اگر هم‌اكنون از ولايت‌فقيه حمايت و پشتيباني نكنيد شيعه علي (ع) نيستيد زيرا شيعه بايد به اصول دين و اصل امامت پايبند باشد و اگر بر اين اصل امامت اعتقاد داريد همچون بزرگان دين در مقابل كفار بايستيد تا شهيد در راه خدا و دينتان و ناموس و شرفتان شويد و مرد و زن مسلمان ايراني در كنار هم و متحد در مقابل اغتشاشگران بايستند تا كساني كه زمزمه انقلاب‌هاي رنگين را سر مي‌دهند، اين آرزو را با خود به گور ببرند.

گزارش تصویری یزد فردا :



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا