امام جمعه مهريز: افرادي كه با عمد و فهم كامل عليه نظام اسلامي حرف مي‌زنند، عمر و عاص زمان هستند.

یزدفردا "حجت‌الاسلام علي برهان بعد از ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهريز برهان اظهار داشت: اكثريت ملت ما شيعه علي (ع) هستند و ما شيعيان بر اين اصل واقفيم كه يكي از اصول ديني ما امامت است و اداره و مديريت جامعه بايد به دست معصوم و يا جانشين معصوم سپرده شود و بر اين اصل نيز تاكيد مي‌ورزيم.
وي افزود: امام راحلمان آرزوي خوبان عالم را پس از چند سال احيا كرد و اگر هم‌اكنون چند مسئول در اين انقلاب خلاف مي‌كنند و سبب رنجش ولايت مي‌شوند، مقصر انقلاب نيست زيرا انقلاب به ذات خود عيبي ندارد و اگر هم عيبي وجود دارد، از بي‌مسئوليتي مسئولان است كه به پاي نظام نوشته مي‌شود.
برهان خاطرنشان كرد: افرادي كه در‌صددند كه به اصطلاح نرم نرم جمهوري اسلامي را از بين ببرند و انقلاب مخملي درست كنند، در نزد حكومت اسلامي از عمروعاص و معاويه بدترند و برادر آنان به حساب مي‌آيند.
برهان افزود: اگر اصلاح‌طلبان در انظار مردم عمل خلاف شرع انجام مي‌دادند، جرمشان تا اين حد سنگين نبود اما آنان با اعمال خود خواستار از بين بردن اعتقادات ما، بي‌حرمتي به اهل‌بيت (ع) و ائمه اطهار (ع) هستند.
وي عنوان كرد: آنان كساني هستند كه مي‌خواهند دوباره تاريخ را تكرار كنند، اينان كساني هستند كه كمر به نابودي اسلام بسته‌اند و از سوي اسرائيل و آمريكا حمايت مي‌شوند.
امام جمعه مهريز بيان داشت: مردم هوشيار باشيد، دشمنان شما در داخل نظام در فكر توطئه و نابودي اتحاد شما هستند و دست‌بردار نيستند، آنها براي نابودي شما و دينتان در مقابل مراجع عظام تقليد، مرجع تقليد درست مي‌كنند و رساله نيز مي‌دهند، مواظب باشيد زيرا منافقان و سران آنها قصد دارند با دين، جلوي دين شما را بگيرند و به اين نتيجه رسيده‌اند كه با دين دين را بكوبند و دانسته‌اند اين انقلاب را هيچ كس نمي‌تواند از بين ببرد مگر آنهايي كه روحاني‌نما هستند زيرا اين قشر مي‌توانند با زبان دين صحبت كنند و از اين طريق دين را با دين از بين ببرند.
وي افزود: آخوند و روحاني كج‌انديشه و وابسته به اجنبي مي‌تواند جمهوري اسلامي را نابود كند همان‌گونه كه عمروعاص با همه شيطنتش حضرت علي (ع) را خانه‌نشين كرد و حريف او نشد.
امام جمعه مهريز گفت: هم‌اكنون عده‌اي قرآن‌ها را بر سر نيزه كرده‌اند و مي‌خواهند تاريخ را تكرار كنند، هوشيار باشيد زيرا اصلاح‌طلباني كه از روي عمد و فهم در اين مملكت حرف‌هاي بيهوده مي‌زنند معادل عمروعاص و معاويه هستند و به آنها لقب عمروعاص و معاويه ثاني برازنده‌تر است.
وي خطاب به افراد تاكيد كرد: شما اصلاح‌طلبان غرب‌زده هستيد و ارتباط با آمريكا آرزوي ديرين شماست. خودتان اعتراف كرديد. ولي‌امر مسلمين نيز اين را مي‌داند كه شما عاشق آمريكا هستيد ولي اين انقلاب را خون شهدا بيمه كرده است و هيچ توطئه‌اي از جانب شما بر اين ملت و انقلاب كارساز نيست.
برهان افزود: جوهره و مغز و باطن انقلاب اسلامي برائت از كفار و منافقين و خشم مقدس عليه آنان است.
وي خطاب به اصلاح‌طلباني كه قابل هدايت نيستند و چراغ سبز به دشمنان نشان دادند، تصريح كرد: ا‌ُف بر شما و بر عملكرد شما، خجالت نمي‌كشيد در برابر قرآن و اهل بيت(ع) ايستاده‌ايد، پيغمبر خدا در مقابل كفار ايستاد تا اسلام زنده باشد اما شماها با كفار سازش مي‌كنيد براي از بين بردن اسلام. شما را به خدا دست از پيروي از كفار و دشمنان برداريد، زماني مي‌گوييد مردم سالاري، زماني ديگر اصلاحات؛ اين مفاهيم يعني كنار آمدن با آمريكا و اسرائيل و پايمال كردن خون شهدا.
برهان افزود: مردم مبادا مقام عظمي ولايت را تنها بگذاريد و دنيا را بر آخرتتان بفروشيد. مرگ بر ضد ولايت فقيه تنها به زبان آوردن كافي نيست همانگونه كه تاكنون ثابت كرده‌ايد پيرو ولايت هستيد بمانيد تا اين انقلاب به دست امام زمان (عج) سپرده شود.
وي خاطرنشان كرد: كاش در استان دارالعباده يزد طومارهاي توبه‌ نامه‌اي توسط كساني كه در انتخابات دهم راي‌شان را به كساني دادند كه منافق از آب در آمدند امضا و جمع‌آوري مي‌شد و خدمت مقام ولايت ارسال مي‌شد و از مقام ولايت درخواست مي‌شد كه جواب خون‌هاي شهدا را چه كسي بايد بدهد و جواب كساني كه با دشمنان نظام هم‌پيمان مي‌شوند و قصد براندازي انقلاب اسلامي را در سر مي‌پروراندند چيست؟
وي افزود: خون شهداء كمر سران اختشاشات اخير را شكست و آنان نزد خدا و شهدا مردود و روسياه شدند.
برهان همچنين ضمن قدرداني از حضور گسترده و بي‌سابقه مردم اين شهرستان در راهپيمايي روز قدس با اشاره به اينكه سازمان ملل با اعمال خود و عدم حمايت از مردم مظلوم غزه در مقابل جنايات اسرائيل غاصب نشان داد كه جيره‌خوار آمريكا و اسرائيل است، اظهار داشت: از طرف بعضي از افراد در بين مردم جامعه اين ذهنيت رواج داده شده بود كه حضور مردم در راهپيمايي روز قدس كمرنگ است اما مردم فهميده، تمام توطئه‌هاي آنان را با حضور گسترده خود نقش بر آب كردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا