امام جمعه مهريز:

حتي شكر روزانه هم نمي‌تواند نعمت حضور امام(ره) را جبران كند

یزدفردا : امام جمعه مهريز گفت: اگر همه ملت هر روز خدا را شكر كنند كه امام خميني (ره)، اين سيد بزرگوار را از خمين راه انداخت تا حق غصب شده 14 قرن ما را پس بگيرد و به شيعياني كه معتقد به امامت هستند، بدهد، باز كم است.

به گزارش خبرنگاریزدفردا از مهریز، حجت‌الاسلام علي برهان صبح امروز در هفتمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مهريز اظهار داشت: اساس تغذيه سفره فساد، فحشا و مسائل جنسي است و در اين باره مهم‌ترين مسئله دست گذاشتن روي مسئله حجاب است كه دشمن تا حد زيادي در اين مسئله نيز موفق بوده است.
وي افزود: بايد به درستي برنامه‌ريزي شود تا فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از حجاب برتر يعني چادر در شوراي فرهنگ عمومي كشور فرهنگ‌سازي شده و حداقل در راستاي حفظ و نگهداري وضع موجود كاري صورت پذيرد.
برهان خاطرنشان كرد: دشمن از هر ترفندي در كشور ما براي جا انداختن فرهنگ غرب استفاده مي‌كند و ما بايد در اين زمينه كاري اساسي و برنامه‌ريزي اصولي انجام دهيم كه اين اقدامات از وظايف شوراي فرهنگ عمومي است.
وي بيان داشت: به نظر من حداقل كاري كه بايد در استان دارالعباده يزد انجام پذيرد، اين است كه وضع فرهنگ موجود را همين‌گونه كه هست، حفظ و متوقف كنيم تا وضعيت از شرايط كنوني بدتر نشود و اين بزرگ‌ترين و مهم‌ترين كار فرهنگي در استان خواهد بود.
برهان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وقايع اخير افزود: دشمنان در لباس‌هاي مختلف 14 قرن حق ما را غصب كردند و اگر همه ملت اين مملكت هر روز صبح با وضو به خاك بيفتند و خدا را شكر كنند كه امام خميني (ره)، اين سيد بزرگوار را از خمين راه انداخت تا حق غصب شده 14 قرن ما را پس بگيرد و به شيعياني كه معتقد به امامت هستند، بدهد، باز كم است.
وي تاكيد كرد: كشور ما قبل از انقلاب كشوري شيعه بود كه اصلا حكومت و امامت نداشت و تنها عنوان شيعه را با خود يدك مي‌كشيد، در حالي كه امامت يكي از اصول ما به شمار مي‌رود.
برهان خاطرنشان كرد: امامت اين نيست كه فقط امام معصومي باشد و علم لدني داشته باشد و در مسجدالنبي نماز بخواند.
وي تصريح كرد: ما 14 قرن همانند ماه در محاق تشيع را حفظ كرديم و امام راحل ماه نو براي ما بود و حضور ايشان در كشور اسلامي ايران به واقع غديري ديگر براي مردم اين كشور بود و معناي ولايت را زنده در كرد.
امام جمعه مهريز گفت: غدير يعني اينكه جمهوري اسلامي را با خونتان و يا با جانتان نگاه داريد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا