امام جمعه مهريز:

حرمت‌شكنان عاشورا پيروان امويان و يزيديان ديروز هستند

یزدفردا: امام جمعه مهريز حرمت‌شكنان عاشورا را پيروان امويان و يزيديان ديروز دانست.

حجت‌الاسلام علي برهان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: بار ديگر نفاق و كفر، چهره زشت و كريه خود را نشان داد و مرتكب وقيحانه‌ترين عملي شد كه تنفر و انزجار ملت شريف و شهيدپرور ايران اسلامي را برانگيخت.
وي افزود: هتك حرمت به ايام محرم الحرام و سالار شهيدان توسط عده‌اي جيره‌خوار و منافق سبب شد كه عوامل اصلي اين توطئه كه در پيدا و پنهان، خود را در حاشيه امن احساس مي‌كردند، رسواتر از هميشه نزد مردم ايران و خجالت‌زده خون شهدا و خانواده اين عزيزان شوند.
برهان خاطرنشان كرد: اژدهاي نفاق در سه دهه پر افتخار انقلاب اسلامي سه بار نيش خود را بر پيكر مقدس انقلاب و اسلام فرو كرد و زهر خود را توسط اين نانجيبان بر پيكر انقلاب ريخت.
وي افزود: مرحله اول در 18 تيرماه 87 بود كه منافقان با شعار «طالبان طالبان حكومت را رها كن» به ستون فقرات نظام نيش زهرآلود خود را فرو كرد و مردم تهران و ايران به مانند پادزهر در 21 تيرماه همان سال دندان‌هاي زهرآلود اين نامردها را كشيدند و پيكر نيمه جانشان را در ويرانه‌هاي تاريخ رها ساختند.
امام جمعه مهريز گفت: مرحله دوم در 16 آذرماه سال جاري بود كه نفاق ددمنشانه‌تر، خبيث‌تر و خطرناك‌تر از مرحله نخست، ولايت‌فقيه و ولي امر مسلمين جهان را هدف قرار داد، اينان به مانند خوارج اصل انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را هدف قرار دادند و در صدد نابودي اصل انقلاب برآمدند و نعره‌كشان و عربده‌زنان شعار براندازي را زمزمه كردند و همچون ديوان خونخوار و ددان وحشي با صداي نابهنجار و شيطاني و چندش‌آور، شعار «استقلال آزادي جمهوري ايراني» را همزمان با آمريكا و اسرائيل سر دادند كه خداوند به حرمت خون شهدا لعنتشان كند.
امام جمعه مهريز گفت: وقيحانه‌ترين اعمال اين نابخردان مرحله سوم در عاشوراي حسيني امسال بود كه ژرفاي نفاق منافقان را برملا كرد و پرده از عمق كينه آنان نسبت به اسلام برداشت.
برهان افزود: جيره‌خواران خارجي و ساده‌لوحان مزدور با تشكيل جبهه‌اي خصمانه در برابر عاشورا و عاشوراييان به عينه دهن كجي و خصومت آشكار خود را با امام حسين (ع) و حرمت‌شكني به ساحت مقدس آن حضرت را نمايان ساختند.
وي گفت: اينان كساني بودند كه پس از 1400 سال پس از واقعه كربلا با اعمال خود مهر سياه هتك‌حرمت به عزاداران حسيني و سالار شهدا بر پيشاني خود در طول تاريخ گذاشتند و در عاشوراي حسيني امسال در تهران عناصر منافق و مخالف با مرام امام حسين (ع) به مخالفت پرداختند.
برهان خاطرنشان كرد: اين عمل ادامه راه هتك حرمت به امام راحل انقلاب اسلامي بود، امامي كه احياگر قيام امام حسين (ع) و مكتب حسيني در اين مرز و بوم بود.
امام جمعه مهريز گفت: اعمال نكبت‌بار منافقان در عاشوراي امسال نشان داد كه حرمت‌شكنان امروز پيروان امويان و يزيديان ديروزند، كساني كه ديروز بر روي حسين (ع) شمشير كشيدند، امروز به مصاف علي زمان آمده‌اند تا ريشه عاشوراي اسلام ناب محمدي (ص) متجلي شده در جمهوري اسلامي ايران را هدف قرار داده و نابود سازند.
وي افزود: حركت سخيفانه حمله و تخريب اموال عمومي و اهانت به مقدسات ديني و نظام اسلامي همراه با سوت و كف به خواسته رسانه‌هاي وابسته به بيگانگان در زمان سوگواري عزاداران حسيني، ماهيت ضد ديني اين قوم از خدا برگشته را عيان كرد و براي خوش‌بينان و سران جريان فتنه اتمام حجت كرد.
وي ضمن تسليت اين ايام به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري و عموم عزاداران حسيني تصريح كرد: آحاد مردم ايران بايد با هوشياري كامل و بصيرت بيشتر همانند دوران هشت سال دفاع مقدس زير پرچم ولايت امر و طبق دستور ولايت‌فقيه آماده اعزام به جبهه تا نابودي دشمن بي‌آذرم و بي‌شرم باشند و از مسئولان ذي‌ربط به ويژه مقامات قضايي مي‌خواهم با برخورد قاطع و همراه با درايت ريشه‌هاي اين فتنه را با استعانت از ارواح مطهر شهداي كربلا قطع كنند

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا